10 Best Cura de slabire images | slăbire, diete, sănătate

Slăbește îmbolnăvindu-te

Cură de slăbire sănătoasă și eficientă în 10 pași simpli Cură de slăbire sănătoasă și eficientă în 10 pași simpli Să îți faci singur o cură de slăbire, care să dea roade și să nu te îmbolnăvească este mai simplu decât crezi.

Макс качнул головой. - Не надо, - ответил. - Быть может, придется молчать до последнего мгновения. - Он обнял Элли за плечи.

Acum ai la un loc tot ce recomandă specialiștii, condensat în doar 10 pași, pe care oricine îi poate urma. Tu poți face față provocării? Într-un fel sau altul, trebuie să te simţi sătul cu mai puţine calorii, dar nu neapărat cu mai puţină mâncare. Uimitor sau nu, o astfel de dietă este perfect realizabilă, sănătoasă și poate fi urmată o perioadă îndelungată de timp, fără probleme.

  1. Cum să pierzi grăsime groasă
  2. Tânăr pierde în greutate
  3. На вопрос Николь о предназначении этого одеяния роботы ответили, что в Нью-Йорк она попадет из второго поселения.

Mai jos ai 10 pași care îți vor arăta cum să eviți capcanele conceperii unui regim de slăbire. Cură de slăbire pasul 1: scade numărul de calorii Primul pas în conceperea unui regim de slăbire este să afli câte calorii îți trebuie ca să îți menții greutatea, iar apoi să reduci treptat numărul acestora.

Fără acest deficit, nici nu poate fi vorba de pierdere în greutate.

slăbește îmbolnăvindu-te

Apare însă o mare problemă — corpul nostru are o capacitate formidabilă de adapare, ceea ce înseamnă că își va ajusta cheltuielile energetice la cât îi oferi, în cele din urmă. Deci, mare atenție la regimurile care presupun înfometarea — sunt și nesănătoase și ineficiente pe termen lung.

pt slabire

Caloriile nu trebuie tratate haotic, fără noimă, fiindcă organismul chiar face diferența între 1 calorie din proteine, una de carbohidrați și una de grăsime. Astfel îți menții masa musculară și eviți toate efectele neplăcute ale înfometării.

slăbește îmbolnăvindu-te

Mai târziu, poți varia numărul de calorii, pe măsură ce corpul se adaptează la cât primește și apare mult detestatul platou. Reducerea caloriilor se poate face în două moduri: fie mănânci cantităţi infime de alimente foarte dense caloric. Te sfătuiesc să alegi a doua variantă — mai bine elimini complet produsele tip junk food, care sunt pline de calorii goale şi mănânci relaxat legume cu carne slabă, de exemplu, care au mai puţine calorii, dar sunt foarte bogate în vitamine; o farfurie cu salată de crudități şi piept de pui chiar are mult mai puţine calorii decât un hamburger, dar este cu mult mai săţioasă.

Mai jos vei afla de unde poți tăia ca să reduci numărul caloriilor și unde trebuie să menții, dacă nu chiar slăbește îmbolnăvindu-te crești. Sugestie de meniu 1 felie de pâine integrală de casă. PRÂNZ: legume cu indice glicemic mic crude, fierte sau gătite la abur, cu sos dietetic. CINĂ: legume cu indice glicemic mic crude, fierte sau gătite la slăbește îmbolnăvindu-te, cu sos dietetic.

Când toți se îngrașă, ea slăbește! Cum a reuşit Francisca să dea jos 15 kg în izolare

Ele se stabilesc în funcție de nevoile calorice individuale. Cură de slăbire pasul 2: consumă cât mai puțin zahăr și amidon Glucidele cu absorbţie rapidă, cum ar fi zahărul și amidonul, sunt o adevărată pacoste pentru organism. Omul actual mănâncă de câteva zeci de ori mai mult zahăr și amidon decât se consuma acum un secol, iar rezultatele se văd — suntem cu mult mai grași decât bunicii și străbunicii noștri. Deci, evită cât mai mult posibil dulciurile, cartofii, pastele din făină albă, orezul alb, pâinea albă și produsele de patiserie — nu sunt decât zahăr şi amidon, la care slăbește îmbolnăvindu-te adaugă frecvent și multă grăsime, adevărate bombe calorice cu aproape 0 principii nutritive.

slăbește îmbolnăvindu-te

Există și carbohidrați buni și aici este vorba de fibrele alimentare. Ele nu pot fi digerate de organism, de aceea conțin aproape 0 kcal.

Slăbire și sănătate

În plus, fibrele alimentare scad glicemia şi nivelul insulinei în sânge — foarte important când vrei să slăbeşti. Cele mai bogate alimente în fibre alimentare, dar sărace în zahăr și amidon sunt legumele cu indice glicemic mic, cum ar fi: salata, varza, castraveții, dovleceii, ardeii, vinetele, roșiile, fasolea verde, ciupercile, conopida, broccoli.

Practic, pe acestea le poți consuma după pofta inimii. Se impune moderație la semințe, alune, care au un indice glicemic redus, dar sunt bogate în grăsimi, ceea ce poate afecta regimul tău de slăbire.

Cel mai bine este să mănânci legumele crude, pe cât posibil; ardeiul gras verde crud are 4,64 g de carbohidrați și doar 20 de kcal, pe când gătit conține 6,11 g carbohidrați și 26 kcal; nu este mare diferența, dar de ce să nu reduci numărul de calorii consumând același aliment? Unde mai pui că legumele crude sunt cele mai bogate în principii nutritive.

Datorita efectului sau de lifting,saloanele de frumusete folosesc masti de gelatina. Gelatina imbunatateste circulatia sangelui, netezeste ridurile fine si catifeleaza pielea, avand un efect pozitiv asupra metabolismului cutanat al aminoacizilor si proteic.

Alimentele care nu pot pierderea în greutate, doze și nu consumate slăbește îmbolnăvindu-te, le poți găti la abur — cea mai sănătoasă modalitate de preparare, care păstrează și aroma și mare parte din proprietățile nutritive. Fructele, din păcate, au destul de mult zahăr respectiv fructoză.

Aşadar, consumă-le cu moderaţie şi alege-le mai ales pe cele cu cât mai puţini carbohidraţi şi caloriicum ar fi portocalele, grepfrutul, pepenele şi lămâile. Omul modern bea multă cafea; unii o preferă fără zahăr — ferice de ei — dar nouă, celorlalți, ne place cafeau cât de cât dulce.

Ei bine, o soluție foarte bună este Stevia Stevia Rebaudiana — o plantă exotică originară din America de Sud. Extractul de Stevia este un îndulcitor natural slăbește îmbolnăvindu-te, ceea ce il face o alternativă excelentă la îndulcitorii artificiali.

Totuși, dacă detești îndulcitorii în cafea, poți vedea dacă îi tolerezi în ceai negru, iar dacă pur și simplu nu îi suporți, optează măcar pentru zahărul brun, care are mai puține calorii decât cel alb, însă nu exagera! Mare atenție la sosuri — o salată poate ajunge o bombă calorică, dacă pui ulei în pierde în greutate războiul sau un sos plin de zahăr, amidon şi grăsimi — iar cele mai multe astfel de preparate abundă în aşa ceva.

Pentru asezonarea legumelor crude sau gătite poți folosi un sos dietetic hipocaloric pe bază de iaurt sau smântână slabă, mirodenii și ierburi aromate, proaspete ori uscate.

slăbește îmbolnăvindu-te

Gătitul este unul dintre cele mai sănătoase și — pentru unii — plăcute și relaxante hobbyuri. Cură de slăbire pasul 3: consumă cât mai puțină grăsime Grăsimea are cele mai multe calorii — 9 kcal la g, față de glucide și proteine care au doar 4 kcal la g.

Iată de ce a fost denigrată și supusă la rele tratamente de către nutriționiștii ultimei jumătăți de secol. Şi au dreptate, când recomandă să consumi cât mai puține grăsimi saturate, din alimente cum ar fi carnea și lactatele grase și grăsimi hidrogenate sau parțial hidrogenate din margarină, sosurile pentru salată şi unele produse de patiserie.

Există și grăsimi bune. Este vorba de grăsimi mononesaturate și polinesaturate precum uleiul de măsline, uleiul din semințe, alune, sâmburi și uleiul de pește.

cura de slabire

Aceste grăsimi oferă beneficiile celor de origine animală — ajută la asimilarea vitaminelor slăbește îmbolnăvindu-te, stimulează secreția de testosteron la bărbați etc. Așadar, nu doar că nu sunt dăunătoare, ci sunt chiar benefice sănătății inimii. Peștele gras somon, macrou, păstrăv etc.

Așadar, lipidele nu trebuie slăbește îmbolnăvindu-te din alimentație, însă trebuie să consumi doar grăsimi sănătoase și în cantități moderate, dacă vrei să slăbești. Cură de slăbire pasul 4: consumă proteine Dacă până acum ai eliminat, a venit și timpul să adaugi.

Este vorba de proteine — cărămizile din care suntem alcătuiți.

slăbește îmbolnăvindu-te

De la unghii până la mușchi, proteinele sunt pretutindeni în corpul nostru, iată de ce să nu urmezi niciodată un regim sărac în proteine, cum ar fi dieta cu supă de varză. Este recomandabil să consumi minim ,5 g de proteine pe kilogram corp greutate ideală; adică, dacă greutatea ta optimă este 60 de kilograme, trebuie să oferi organismului g de proteine.

Dacă faci sport, mai ales culturism, cantitatea de proteine recomandată poate urca până la 3 g pe kilogram corp greutate ideală.

Cele mai bune surse de proteine sunt: ouăle, lactatele — de preferat cele slabe, brânzeturile slabe, carnea slabă. Singurul aliment care poate fi gras este peștele, din motivele menționate mai sus.

Surse de proteine foarte bune sunt și suplimentele proteice, recomandate persoanelor cu mari nevoi de proteine cum ar fi sportivii. Și carnea este bine să o prepari la abur — la fel ca slăbește îmbolnăvindu-te — ori la grătar sau la cuptor. Trebuie evitate cu orice preț prăjelile — pe lângă grăsimea pe care alimentele o conțin inerent, se mai adaugă și cea pe care o asimilează când sunt prăjite sau preparate pané ori șnițel.

Dieta rusească. Slăbește 4 kilograme în 7 zile

Cură de slăbire pasul 5: fă aerobic Deși regimul este cel care te ajută cel mai mult să slăbești, mișcarea este foarte importantă. Sportul poate grăbi ritmul de slăbire fiindcă mărește deficitul caloric al regimului, slăbește îmbolnăvindu-te să nu mai spunem că are un rol vital pentru o inimă sănătoasă și nu numai.

slăbește îmbolnăvindu-te

Dacă vrei să topeşti grăsimea, cel mai eficient este aerobicul — sau antrenamentul cardio. Aici lista cu activități este inepuizabilă; de la activități pe care oricine le poate practica oriunde, cum ar fi alergatul sau banalul mers pe jos, slăbește îmbolnăvindu-te la cele care presupun echipamente sau spații speciale: înot, tenis, ciclism, dans sportiv, zumba, tae bo, spinning etc.

Oricare ar fi activitatea care îți place, asigură-te că faci minimum 30 de minute de mișcare în fiecare zi. Cură de slăbire pasul 6: fă exerciții de forță Antrenament de forță în circuit slăbește îmbolnăvindu-te tot corpul.