Pierderea grăsimilor care începe cu saltul cu o nouă dietă

Sfaturile pierd grăsimea corporală, Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Vestea bună este că, în spatele fiecărui regim de succes, există aspecte științifice simple: pentru a arde grăsime, trebuie doar să consumi mai puține calorii decât pierzi. Totuși, a determina câte calorii și din ce alimente provin este aspectul cel mai confuz și înșelător în rândul femeilor.

Citiți articolul de mai jos pentru o abordare contondentă, destul de flexibilă bazată pe știință pentru a pierde în greutate și cel mai bun: funcționează. Acest număr este calculat în funcție de înălțimea și greutatea persoanei, fiind un bun indicator al cantității de grăsime din organism. Mai mulți medici alăptează și încearcă să slăbească folosesc de rutină pentru a determina dacă greutatea este într-un interval acceptabil.

Determinați IMC ideal.

7 sfaturi despre cum să scapi de grăsime fără a pierde masa musculară

Când indicele de masă corporală este sub 18,5, femeia este sub greutatea recomandată; intervalul normal este de la 18,5 la 24,9. Excesul de greutate este cuprins între 25 și 29,9, iar peste aceasta, ea este obeză.

Cum sa scapi de grasimea incapatanata! Abdomen inferior - Solduri - Talie - Fesieri

Obiectivul ar trebui să fie o greutate ideală, cu IMC în intervalul normal de 18,5 și 24,9. Gândește-te de ce vrei să slăbești: este o problemă de sănătate sau deșertăciune? Reflectați obiectivul final și scrieți-l, lipiți-l pe ușa frigiderului, pe biroul din birou, pe oglinda din baie sau oriunde vedeți întotdeauna acel obiectiv.

  • Scădere în greutate erou batman
  • Arzător de grăsimi măcinat cu zero
  • Cum să pierzi grăsimea corporală | bancurinoi.ro
  • Slăbește fără zahăr

Știți că nu există nicio modalitate de a pierde în greutate la un punct localizat. În ciuda a ceea ce multora le place să facă reclamă clienților, nu există nicio modalitate de a arde grăsimea într-un singur loc al corpului cu excepția cazului în care suferiți liposucție.

sfaturile pierd grăsimea corporală arde grasimea devine slaba

Calcularea unui obiectiv sănătos de ardere a caloriilor Obțineți rata de metabolizare bazală TMB. Indică câte calorii arde corpul pe zi, îndeplinind funcții de bază ale metabolismului, cum ar fi respirația și digerarea alimentelor, de exemplu.

Este un calcul important pentru a determina necesarul de calorii de bază. Femeile sedentare ar trebui să înmulțească rata de metabolizare bazală cu 1,2; cei care desfășoară activități moderate trebuie să-și înmulțească BMR cu 1,3 sau 1,4.

În cele din urmă, cei care sunt foarte activi fizic vor înmulți valoarea cu 1,4 sau 1,5.

sfaturile pierd grăsimea corporală cercuri închise și pierdere în greutate

Rezultatul obiectiv este o estimare a numărului de calorii arse pe zi. Folosind în continuare exemplul femeii de mai sus, BMR este de 2. Rezultatul, care este de 2.

sfaturile pierd grăsimea corporală scădere în greutate în 30 de săptămâni

Calculați-vă obiectivul caloric. Revenind alăptare, dar trebuie să slăbească exemplul de mai sus, arsurile calorii sunt de 2.

Cu toate acestea, este întotdeauna dificil să-l menții. Ele sunt importante pentru recuperarea mușchilor pe măsură ce corpul îmbătrânește și după antrenament.

sfaturile pierd grăsimea corporală slăbește 5 kg în 2 săptămâni

Dacă obiectivul este să fie subțire și să aibă un corp mai definit în loc de subțire și flăcătorconsumați întotdeauna proteinele necesare. De exemplu: dacă cântărești 90 kg, înmulțiți greutatea cu 0,8 rezultatul este de 72 g, în acest caz. Încă un exemplu: dacă cântărești 90 kg, înmulțiți greutatea cu patru: rezultatul este câte calorii ar trebui să mâncați pe zi.

  1. 6 MODURI DE A PIERDE GRĂSIMEA CORPORALĂ (FEMEI) - SFATURI -
  2. Nu este ușor, dar cu siguranțăeste posibil.

Obțineți cantitatea zilnică de grăsime necesară. În elaborarea dietelor, multe femei sunt tentate să-și taie aproape toată sau toată grăsimea din dieta lor; cu toate acestea, este important pentru sănătate pe termen lung. Grăsimea este o cărămidă care construiește țesuturi sănătoase, pe lângă faptul că ajută la producerea hormonilor corect.

sfaturile pierd grăsimea corporală este sfeclă proastă pentru pierderea în greutate

Pentru a afla câte calorii de grăsime ar trebui să consumi într-o zi, înmulțiți 0,2 slăbește corpul 0,35 cu obiectivul caloric.

De exemplu: dacă furajul va fi 2. Din aceste valori, veți ști că, dintre cele 2.

Pierderea în greutate Puțini indivizi pot pierde grăsime fără a compromite masa musculară. Cei care au o pregătire bine structurată în domeniul culturismului știu că există etape în care formarea și dieta sunt concentrate pe obținerea masei musculare. În acest timp, aportul caloric are loc și aproape în mod inevitabil acumulează grăsime subcutanată, ceea ce afectează definirea musculară. În acest fel, după atingerea volumului dorit al mușchilor, este timpul să "uscați" și să scădeți procentajul de grăsimi.

Pentru a afla câte grame de grăsime sunt recomandate, împărțiți doar nouă. Acest lucru se datorează faptului că există 9 calorii pe gram de grăsime.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

De exemplu: folosind modelul de mai sus, veți ști că, pentru o dietă de 2. Prin urmare, trebuie să mâncați zilnic 54,2 până la 94,7 grame. Calculați câte carbohidrați aveți nevoie pe zi.

În acest fel, nu există o cantitate exactă pe care ar trebui să o consumi; acest lucru este valabil în funcție de caloriile care rămân în dieta dvs. Exemplu: aveți 90 kg și intenționați să mâncați 2. Din calculul zilnic sfaturile pierd grăsimea corporală proteinelor, veți ști că aveți nevoie de cel puțin de calorii, iar grăsimi, de la la de calorii zilnic.

Pentru a calcula numărul minim de calorii din carbohidrați, scade valorile maxime sfaturile pierd grăsimea corporală grăsimilor și proteinei grăsimi și proteine din total, care este 2.

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală

Calculul este 2. Pentru a converti caloriile din carbohidrați în grame, trebuie doar să știți sfaturile pierd grăsimea corporală există patru calorii pe gram de carbohidrați.

Astfel, pentru a converti caloriile în grame, trebuie doar să împărțiți la 4. Metoda 2 din 6: Înțelegerea modurilor dvs. Prima săptămână ar trebui să fie dedicată analizei obiceiurilor tale alimentare, luând note într-un jurnal. Notează tot ce mănânci și bei săptămâna aceasta, fără a uita de gustări și, de asemenea, înregistrând dimensiunile porțiilor. Pe lângă faptul că notează ce bei și mănânci, notează și starea de spirit.

Căutați modele, deci amintiți-vă cum a fost să vă fie foame: trist, stresat, plictisit? Când stabiliți că mâncați când sunteți iritat, nu uitați de acest lucru atunci când începeți dieta. Este necesar să se evite, cu orice preț, revenirea la vechile obiceiuri alimentare.

Află care este aportul tău mediu de calorii.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate. Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza. Exista doua probleme majore cu aceasta abordare: In primul rand, pierderea in greutate in urma dietelor foarte restrictive nu rezista aproape niciodata.

După o săptămână notând tot ce mănânci, analizează câte calorii consumi folosind un calculator. Adăugați valorile și împărțiți-le la șapte pentru a obține valoarea zilnică.

Determinați consumul zilnic de macronutrienți. Un site web de bună nutriție ar trebui să ofere date despre cantitatea de macronutrienți din alimentele dvs.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Acest lucru este valabil și pentru aportul de grăsimi, carbohidrați și proteine. Este important să știți câți macronutrienți obțineți, deoarece trebuie să restricționați tipurile potrivite de calorii pentru a nu vă neglija sănătatea în timp ce sunteți pe o dietă.

Planifică-ți mâncarea. După ce ai obiectivele tale de calorii și macronutrienți, pe lângă analizarea obiceiurilor tale alimentare, află ce trebuie să tai sau să schimbi pentru a atinge aceste obiective.

Este nevoie de răbdare.

Cum să pierzi grăsimea corporală (femei)

Metoda 3 din 6: Știi mai multe despre alți factori Încorporați alimentele sănătoase în dietă. Puteți adăuga sau înlocui exemplele de mai jos: Surse de proteine: piept de pui fără piele, curcan măcinat, carne de bizon, albus de ou, iaurt grecesc și tofu. Surse de grăsime: migdale, alune, semințe de in și chia, pește, gălbenuș de ou și ulei de măsline.

Surse de carbohidrați: cartofi dulci, orez brun, fructe, ovăz, tărâțe, germeni de grâu, grâu, legume și fasole.

Cum să pierzi grăsimea corporală

Tăiați din dietă alimente extrem de procesate. Pâinea, dulciurile, pastele, mâncarea rapidă și preparatele preambalate și congelate sunt proaste pentru sănătatea dvs. În al doilea rând, carbohidrații prelucrați au, în general, indici glicemici mari, ceea ce înseamnă că pot provoca vârfuri de insulină care ajung să promoveze creșterea în greutate, pe care nicio femeie nu le dorește atunci când lucrează pentru a arde grăsimea.

În cele din urmă, alimentele procesate au un conținut scăzut de fibre, ceea ce te face să simți foame mai repede. Cereți ajutor rudelor sau colegilor de cameră. Atunci când oamenii care locuiesc în aceeași gospodărie ca și dvs.