Caracteristici

Jicama pentru pierderea in greutate

Pagina principala » Mancare si bautura zmeuri care slăbesc guntur Nutriție Informații despre Jicama Nutriție Informații despre Jicama Jicama este o legumă de rădăcină care seamănă cu o cartofă foarte mare sau cu boabe maro.

Related Content

Atunci când este consumat în stare brută, are o aromă ușoară, cu o textura clară, nu spre deosebire de o pară neagră. Mananca-l brut, presarat cu sare si suc de var sau folositi-l ca un vehicul pentru scufundari de la dressing ranch la hummus.

te poate face griji constant să te facă să slăbești

Jicama poate fi, de asemenea, utilizat într-un amestec-prăjitură pentru a crea o criză similară cu castane de apă sau saute pe cont propriu pentru o farfurie.

O jumătate de ceasca de servire de jicamă numărătoare față de 2 până la 3 căni de legume adulți se recomandă să mănânce în fiecare zi.

Fresh articles

Două coșuri de jicamă proaspătă pe o masă în aer liber. Este nativ din America de Sud și Mexic. Jicamas poate crește la fel de mare ca 6 de kilograme.

ce s-a întâmplat cu pierderea în greutate a gloriei Marshall

Trebuie să coajați o jicamă înainte de a mânca sau de a găti. Macronutrienți și calorii O ceașcă de jicamă, de aproximativ 4,6 uncii, conține doar 49 de calorii și practic nu conține grăsimi. Jicama sunt în mare parte carbohidrați - oferind 11,47 grame pe cană.

Solutii pentru cresterea in greutate

Fibră Jicama furnizează 6,4 grame de fibre per cană. Fibrele sunt importante pentru sănătatea digestivă, contribuie la scăderea nivelului de colesterol, controlează glicemia și ajută la scăderea în greutate. Jicama, pe cană, este o sursă moderată bună jicama pentru pierderea in greutate potasiu care oferă de miligrame - aceeași cantitate pe care o obțineți într-o piersică, notează Drugs.

  • ADN 24 pierdere de grăsime
  • Alzheimers pierderea în greutate moarte
  • 8 BENEFICIILE PENTRU SĂNĂTATE ȘI NUTRIȚIE ALE JICAMA - FITNESS -
  • Pierdeți în greutate în casa dvs.
  • BENEFICIILE PENTRU SĂNĂTATE ȘI NUTRIȚIE JICAMA ȘI MODUL DE MâNCARE - - FITNESS -
  • Marea sursă de fibre prebiotice Deși este o legumă rădăcină, jicama este surprinzător de scăzută în amidon, zahăr și carbohidrați în comparație cu alte legume precum cartofii, napii, sfecla și rutabaga.
  • Pierde greutatea maximă într-o lună

Potasiul este important pentru echilibrul fluidelor și controlul tensiunii arteriale. Utilizări nutritive Jicama poate fi inclusă cu alte fructe într-o salată de fructe în stil mexican.

transport alimentar pentru pierderea în greutate

Combinați cuburile de jicama cu mango, ananas, pepene verde și castraveți pentru a face un fel de mâncare tropicală revigorantă, cu o mulțime de alimentație. Jicama poate adăuga, de asemenea, criza la salate verde, fără toate caloriile și grăsimile de crutoane, nuci sau bacon.