Dieta controlată, însoțită de probiotice, utilă în gestionarea obezității la tineri

Știri globale 9 sfaturi pentru pierderea în greutate

Linia de jos Se estimează că jumătate din adulții americani încearcă să slăbească în fiecare an 1. În afară de dieta, exercitarea este una dintre cele mai frecvente strategii folosite de cei care încearcă să verse kilograme în plus. Arde calorii, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate.

Pe lângă faptul că te ajută să slăbești, exercițiile fizice au fost asociate cu multe alte beneficii, inclusiv starea de spirit îmbunătățită, oase mai puternice și un risc redus de multe boli cronice 2, 3, 4. Iată cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate. Plimbare Mersul pe jos este unul dintre cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate - și pentru un motiv întemeiat. Este convenabil și un mod ușor pentru începători să înceapă să facă exerciții fizice fără să se simtă copleșiți sau să aibă nevoie să achiziționeze echipament.

🍀 Dieta ca cu apa: Poti slabi 12 kg intr-o luna - Eu stiu TV

De asemenea, este un exercițiu cu impact mai mic, ceea ce înseamnă că nu îți stresează articulațiile. Este ușor să vă încadrați în rutina dvs. Pentru a adăuga mai mulți pași în ziua ta, încearcă să mergi în timpul pauzei de prânz, luând scările la locul de muncă sau luând câinele pentru plimbări suplimentare.

Pentru a începe, intenționați-vă să mergeți timp de 30 de minute de ori pe săptămână. Puteți crește treptat durata sau frecvența plimbărilor dvs.

Încercați să includeți mai multe plimbări în activitățile dvs. Jogging sau alergare Jogging-ul și alergarea sunt exerciții grozave care te ajută să slăbești. Mai mult, studiile au descoperit că jogging-ul și alergarea pot ajuta la arderea grăsimilor viscerale dăunătoare, cunoscute în mod obișnuit sub denumirea de grăsime din burtă. Acest tip de grăsime se înfășoară în jurul organelor tale interne și a fost legat de diverse boli cronice precum boli de inimă și diabet 7, 8, 9. Atât joggingul, cât și alergarea sunt exerciții minunate, care pot fi făcute oriunde și sunt ușor de încorporat în rutina dvs.

știri globale 9 sfaturi pentru pierderea în greutate

Pentru a începe, încearcă să faci jogging de de minute de 3 - 4 ori pe săptămână. Dacă găsiți că jogging sau alergare în aer liber pentru a fi greu pe articulații, încercați să alergați pe suprafețe mai moi, precum iarba.

Cum să renunți la carne fără a-ți pune sănătatea în pericol

De asemenea, multe benzi de alergare au amortizor încorporat, ceea ce poate fi mai ușor pe articulații. De asemenea, pot ajuta la arderea grăsimii din burtă, care este legată de multe boli cronice.

Ciclism Ciclismul este un exercițiu popular care îți îmbunătățește starea de fitness și te poate ajuta să slăbești. Deși ciclismul se face în mod tradițional în aer liber, multe săli de sport și centre de fitness au biciclete staționare care vă permit să mergeți cu bicicleta în timp ce stați în interior.

9 Best Preparate naturale facute in casa images | remedii naturiste, remedii naturale, trucuri

Harvard Health estimează că o persoană cum ardem grăsime de kilograme 70 kg arde aproximativ de calorii pe 30 de minute de mers pe bicicletă staționată într-un ritm moderat, sau de calorii pe 30 de minute pe o bicicletă cu un ritm moderat de ,9 mph.

Nu numai că ciclismul este excelent pentru pierderea în greutate, dar studiile au descoperit că persoanele care circulă în mod regulat au o stare de fitness globală mai bună, sensibilitate crescută la insulină și un risc mai mic de boli de inimă, cancer și moarte, în comparație cu cei care nu circulă în mod regulat 10, Ciclismul este excelent pentru oameni de toate nivelurile de fitness, de la începători la sportivi.

În plus, este un exercițiu care nu suportă greutatea și are un impact scăzut, astfel încât nu va pune prea mult stres pe articulațiile tale.

A fost legată de diverse beneficii pentru sănătate, inclusiv sensibilitatea crescută la insulină și un risc redus de anumite boli cronice.

+ Slabire ideas | diete, slăbire, sănătate

Antrenament în greutate Antrenamentul în greutate este o alegere populară pentru persoanele care doresc să slăbească. Potrivit Harvard Health, se estimează că o persoană de de kilograme 70 kg arde aproximativ calorii la 30 de minute de antrenament în greutate 5.

știri globale 9 sfaturi pentru pierderea în greutate

De asemenea, antrenamentul în greutate vă poate ajuta să vă construiți forța și să promovați creșterea musculară, ceea ce vă poate crește rata metabolică în repaus RMR sau câte calorii vă arde corpul în repaus În acest studiu, această creștere a fost echivalentă cu arderea a de calorii suplimentare pe zi În plus, numeroase studii au arătat că organismul tău continuă să ardă calorii la multe ore după un antrenament de antrenament cu greutate, în comparație cu exercițiile aerobice 15, 16, De asemenea, vă poate ajuta să construiți masa musculară, care vă crește rata metabolică în repaus - numărul de calorii pe care corpul dvs.

Pregătirea la intervale Antrenamentul la intervale, mai frecvent cunoscut sub denumirea de antrenament cu intensitate mare HIITeste un termen larg care se referă la scurte explozii de exerciții intense care alternează cu perioadele de recuperare. De obicei, un antrenament HIIT durează de minute și poate arde multe calorii.

  • P Cele cinci sfaturi cu care vei ajunge să ai un corp perfect Autor: Stirileprotv Respectarea unei diete și a unui plan de exerciții poate fi dificilă pentru foarte multe femei și bărbați, atunci când se dorește scăderea în greutate.
  • Care sunt beneficiile flexitarianismului?
  • 9 sfaturi utile pentru sănătatea ta dacă renunți la carne - Doza de Sănătate
  • Probioticele, de ajutor în gestionarea obezității la copii? [studiu]
  • Cel mai bun sirop de yacon pentru pierderea în greutate

Asta înseamnă că HIIT vă poate ajuta să ardeți mai multe calorii, în timp ce petreceți mai puțin timp la efort. Mai mult, numeroase studii au arătat că HIIT este eficient în special la arderea grăsimii din burtă, care este legată de multe boli cronice 19, 20, HIIT este ușor de încorporat în rutina dvs.

Tot ce trebuie să faceți este să alegeți un tip de exercițiu, cum ar fi alergarea, săriturile sau mersul pe bicicletă, precum și timpul de antrenament și de odihnă. De exemplu, pedalați cât de tare puteți pe o bicicletă timp de 30 de secunde, urmată de pedalarea într-un ritm lent timp de minute.

știri globale 9 sfaturi pentru pierderea în greutate

Repetați acest model timp de de minute. Încorporarea antrenamentelor pe intervale în rutina dvs.

  • Asta este, probabil, la ceea ce se gândeşte marea majoritate a oamenilor când îşi imaginează un mic dejun perfect.
  • Cum să creștem în greutate sănătos Pierderea în greutate este o problemă majoră la nivel mondial.
  • (video) Accident matinal pe strada Cuza Vodă. Momentul impactului dur, surprins de o cameră de bord
  • Creșterea în greutate - află tot ce trebuie să știi despre asta
  • Pierde 80 de kilograme de grăsime

Înot Înotul este o modalitate distractivă de a pierde în greutate și de a lua forma. Harvard Health estimează că o persoană de de kilograme 70 kg arde aproximativ de calorii pierdere în greutate oxid nitric o jumătate de oră de înot.

Modul în care înoți pare să afecteze câte calorii arzi. La 30 de minute, o persoană de de kilograme 70 kg arde de calorii făcând spate, calorii făcând piept, calorii făcând fluturi și calorii care călătoresc apă 5. Un studiu de 12 săptămâni la 24 de femei de vârstă mijlocie a descoperit că înotul timp de 60 de minute de 3 ori pe săptămână a redus semnificativ grăsimea corporală, a îmbunătățit flexibilitatea și a redus mai mulți factori de risc de boli cardiace, inclusiv colesterolul total ridicat și trigliceridele din sânge Un alt avantaj al înotului este natura sa cu impact redus, ceea ce înseamnă că este mai ușor pe articulații.

Aceasta face o opțiune excelentă pentru persoanele care au răni sau dureri articulare. Mai mult, poate ajuta la îmbunătățirea flexibilității și la știri globale 9 sfaturi pentru pierderea în greutate factorilor de risc pentru diferite boli.

Yoga Yoga este o modalitate populară de a exersa și de a calma stresul. Deși nu este în mod obișnuit gândit ca un exercițiu de scădere în greutate, acesta arde o cantitate corectă de calorii și oferă multe beneficii suplimentare pentru sănătate care pot promova pierderea în greutate.

(P) Cele cinci sfaturi cu care vei ajunge să ai un corp perfect - bancurinoi.ro

Harvard Health estimează că o persoană de de kilograme 70 kg arde aproximativ de calorii la 30 de minute de practicare a yoga 5. Un studiu de 12 săptămâni la 60 de femei cu obezitate a constatat că cele care au participat la două sesiuni de yoga de 90 de minute pe săptămână au experimentat reduceri mai mari ale circumferinței taliei decât cele din grupul de control - cu 1,5 cm 3,8 cmîn medie cu 3,8 cm.

Autor: Dr.

În plus, grupul de yoga a cunoscut îmbunătățiri ale bunăstării psihice și fizice În afară de arderea caloriilor, studiile au arătat că yoga vă poate învăța atenția, ceea ce vă poate ajuta să rezistați la alimentele nesănătoase, să controlați supraalimentarea și să înțelegeți mai bine semnalele de foame ale corpului dvs.

Majoritatea sălilor de sport oferă cursuri de yoga, dar puteți practica yoga oriunde.

2. Folosește farfurii mai mici pentru alimentele nesănătoase

Acest lucru include confortul propriei case, deoarece există o mulțime de tutoriale ghidate online. Nu numai că arde calorii, dar vă învață și atenția pentru a vă ajuta să rezistați la poftele alimentare. Pilates Pilates este un exercițiu minunat pentru începători, care te poate ajuta să slăbești. Potrivit unui studiu sponsorizat de Consiliul American privind exercițiile, o persoană care cântărește aproximativ de kilograme 64 kg ar arde calorii la o clasă de Pilates pentru începători de 30 de minute sau de calorii la o clasă avansată de aceeași durată Deși Pilates ar putea să nu ardă la fel de multe calorii ca exercițiile aerobice, cum ar fi alergarea, mulți oameni consideră că este plăcut, ceea ce face mai ușor să se lipească în timp Un studiu de 8 săptămâni la 37 de femei de vârstă mijlocie a descoperit că efectuarea de exerciții Pilates timp de 90 de minute de 3 ori pe săptămână a redus semnificativ circumferința taliei, stomacului și șoldului, 1 km slăbește cu un grup de control care nu a făcut exerciții fizice în aceeași perioadă În afară de pierderea în greutate, Pilates a demonstrat că reduce durerile de spate și vă îmbunătățește rezistența, echilibrul, flexibilitatea, rezistența și nivelul general de fitness 27, 29, Dacă doriți să dați drumul Pilatesului, încercați să o încorporați în rutina dvs.

Puteți face Pilates acasă sau una dintre numeroasele săli de sport care oferă cursuri de Pilates. Pentru a spori și mai mult scăderea în greutate cu Pilates, combinați-o cu o dietă sănătoasă sau cu alte forme de exerciții fizice, cum ar fi antrenamentul în greutate sau cardio. Câtă greutate te poți aștepta realist să slăbești? Cât de multă greutate vă puteți aștepta să pierdeți din exerciții fizice depinde de mulți factori.

știri globale 9 sfaturi pentru pierderea în greutate

Acestea includ: Greutatea de pornire. Oamenii care cântăresc mai mult tind să verse mai multe kilograme decât cei care cântăresc mai puțin. Totuși, procentul de greutate corporală pierdut este similar Persoanele în vârstă tind să transporte mai multă masă de grăsime și mai puțină masă musculară, ceea ce vă reduce RMR-ul sau câte calorii vă arde corpul în repaus.

Un RMR mai mic poate îngreuna pierderea în greutate 32, Drept urmare, bărbații tind să slăbească mai repede decât femeile, chiar dacă consumă un număr similar de calorii Cura de slabire.

știri globale 9 sfaturi pentru pierderea în greutate

Pierderea în greutate apare atunci când arzi mai multe calorii decât consumi. Astfel, un deficit de calorii este esențial pentru a pierde în greutate Studiile au descoperit că lipsa somnului poate încetini ritmul cu care slăbești și chiar îți poate crește pofta de alimente nesănătoase 35, Conditii medicale.

știri globale 9 sfaturi pentru pierderea în greutate

Știri globale 9 sfaturi pentru pierderea în greutate cu afecțiuni medicale precum depresia și hipotiroidismul pot pierde în greutate într-un ritm mai lent 31, 37, Studiile au arătat că pierderea în greutate are o componentă genetică, care poate afecta anumite persoane cu obezitate Pierderea în greutate prea rapidă poate avea consecințe negative asupra sănătății.

De exemplu, poate duce la pierderea musculară și vă poate crește riscul de afecțiuni biliare, deshidratare, oboseală, malnutriție, dureri de cap, iritabilitate, constipație, căderea părului și perioade neregulate 40, Ba mai mult, persoanele care pierd greutatea prea repede sunt mai predispuse să o recupereze Este important să rețineți că pierderea în greutate nu este un proces liniar și este comun să vă aflați că pierdeți în greutate mai rapid atunci când începeți. Linia de jos Multe exercitii te pot ajuta sa slabesti.

Unele opțiuni grozave pentru arderea caloriilor includ mersul pe jos, jogging-ul, alergarea, ciclismul, înotul, antrenamentul cu greutatea, antrenamentul știri globale 9 sfaturi pentru pierderea în greutate intervale, yoga și Pilates.

  1. Le puteţi şi comenta acolo ; update Poliţia a fost sesizată la ora despre cele întâmplate, iar la faţa locului a stabilit că în accident au fost implicate trei unităţi de transport.
  2. CELE MAI BUNE 8 EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE - FITNESS -
  3. Элли, - произнесла она негромко.

Acestea fiind spuse, multe alte exerciții vă pot ajuta, de asemenea, să vă intensificați eforturile de pierdere în greutate. Cel mai important este să alegeți un exercițiu care vă place să faceți.

Acest lucru face că este mai probabil să rămâneți la el pe termen lung și să vedeți rezultate.