Cele mai bune 8 bauturi care te ajuta sa slabesti - Blog Bioportal

Studiul de pierdere în greutate a polifenolilor

Recent Comments

All rights reserved doc. Acestia sunt o categorie de micronutrienti cu activitate antioxidanta. Exista peste de polifenoli identificati in alimente precum ceaiul, fructele, legumele, uleiul de masline si ciocolata.

Sunt periculoase prea multe vitamine?

Autor: Dr. Ce sunt polifenolii si de ce ai nevoie de ei Polifenolii sunt o categorie de chimicale naturale din plante. Polifenolii joaca un rol important in mentinerea starii de bine, fiind o categorie importanta de antioxidanti.

Ce sunt polifenolii si de ce ai nevoie de ei

Antioxidantii protejeaza celulele de efectele radicalilor liberi asupra organismului. Necontrolati, radicalii liberi produc degradare celulara, favorizand instalarea afectiunilor si imbatranirea prematura.

Acizi fenolici — se regasesc in cafea, ceai, struguri, vin rosu, kiwi, prune, mere si cirese, dar si in porumb si grau. Stilbene — acestea se regasesc in vinul rosu, in merisoare si in alune.

arzător de grăsime quadracarn

Lignani — ii poti gasi in legume, cereale, fructe, alge si seminte de in sau susan. Beneficii polifenoli Polifenolii au o serie de beneficii pentru sanatate.

Iata cateva dintre acestea: Au activitate antioxidanta — datorita activitatii antioxidante a polifenolilor, acestia pot combate efectele radicalilor liberi cauzate de expunerea la poluare, de fumat, de dieta nesanatoasa si nu numai.

Asta inseamna ca polifenolii ne pot proteja de boli, dar totodata pot amana procesul de imbatranire.

pierdeți în greutate burtica în 2 săptămâni

Au efect antiinflamator — polifenolii au actiune antiinflamatoare, fapt ce previne de asemenea imbatranirea. Proprietati anti-cancer — si riscul de cancer poate fi redus prin consumul de polifenoli. Quercetina, catehinele, resveratrolul si curcumina sunt polifenoli renumiti pentru abilitatea de a proteja organismul de cancer.

Reduc riscul de formare a cheagurilor de sange — polifenolii imbunatatesc circulatia sanguina, contribuind la reducerea riscului de formare a cheagurilor. Catehinele, de pilda, au abilitatea de a reduce riscul de blocare a arterelor cu un cheag de sange. Regleaza nivelul de glucoza din sange — polifenolii pot fi de ajutor pacientului care sufera de diabet sau de sindrom metabolic, intrucat regleaza nivelul de zahar din sange si combat rezistenta la insulina.

slabire padure va

Reduc riscul de osteoporoza — osteoporoza este afectiunea caracterizata de pierderea densitatii osoase. Activitatea antioxidanta a polifenolilor are un efect benefic asupra sistemului osos, contribuind la reducerea riscului de osteoporoza. Citeste si Antioxidantii - ce sunt si care e rolul lor Surse alimentare de polifenoli Polifenolii se regasesc in multe dintre alimentele pe care le consumam.

Iata cele mai bune surse de polifenoli: Fructele — portocale, mere, struguri, piersici, grepfrut, cirese, rodie, merisoare, prune, soc, capsune si caise.

pierdere în greutate daune permanente

Legume — spanac, ceapa, cartof, broccoli, sparanghel, morcov. Nuci si seminte — boabe de soia, castane, alune de padure, nuci Pecan, migdale, seminte de in. Bauturi — ceai, cafea, vin rosu.

Grasimi sanatoase — ulei de masline, ulei de susan. Condimente si mirodenii — pudra de cacao, sofran, oregano, anason, salvie, menta, cimbru, busuioc, curry, ghimbir, Ghid pentru începători pentru pierderea în greutate, scortisoara.

Ce sunt polifenolii si de ce ai nevoie de ei

Suplimente cu polifenoli Polifenolii pot fi consumati si sub forma de suplimente cu antioxidanti. Acestea trebuie administrate conform recomandarilor facute de producator, care se regasesc pe ambalajul produsului.

Suplimentele cu polifenoli sunt obtinute, in general, din extractul de seminte de strugure, din extract de coaja de strugure ori din pulpa de masline.

perla albă pierde în greutate

Efecte adverse suplimente cu polifenoli Polifenolii din alimente nu pun sanatatea in pericol, insa exista suspiciuni cu privire la efectele adverse ale Studiul de pierdere în greutate a polifenolilor cu polifenoli.

Sunt necesare studii suplimentare pe aceasta tema, insa medicii suspecteaza o legatura intre suplimentarea excesiva a aportului de polifenoli si problemele tiroide, activitatea hormonala dereglata ori interactiunile cu alte medicamente si vitamine.

adulți mai în vârstă pierdere în greutate

Adopta o dieta echilibrata, bazata pe alimente sanatoase, si vei beneficia de o cantitate suficienta de polifenoli. Daca folosesti suplimente cu polifenoli, nu depasi doza zilnica recomandata.