Alternative moderne în managementul obezităţii

Studiu de pierdere în greutate nih

Conținutul

    Sarah Brewer împărtășește exclusiv cele mai bune 10 sfaturi ale sale pentru a slăbi: Membru al consiliului consultativ medical al CuraLife, Dr. Sarah Brewer împărtășește exclusiv cele mai bune 10 sfaturi ale sale pentru a slăbi: Dacă aveți exces de greutate, eliminarea excesului de grăsime vă poate îmbunătăți controlul glicemiei.

    Se poate întâmpla să dai jos câteva kilograme la începutul curei tale, chiar fără foarte mult efort. Cu toate acestea, pierderea în greutate poate deveni din ce în ce mai dificilă sau chiar îți poate părea imposibilă uneori. În continuare vei găsi câteva dintre motivele cele mai comune pentru care nu reușești să pierzi în greutate.

    indigestie pierdere în greutate oboseală

    Nu bei suficientă apă Apa potabilă poate avea beneficii nebănuite pentru pierderea în greutate. Mănânci prea des Este un mit că toată lumea ar trebui să mănânce mai multe mese mici pe zi, cu scopul de a stimula metabolismul și de a pierde în greutate. De fapt, studiile arată că frecvența meselor are un efect extrem de mic sau insesizabil asupra arderii grăsimilor sau a pierderii în greutate.

    starea de bine a zahărului și pierderea în greutate

    De asemenea, este incomod să pregătești și să consumi alimente pe tot parcursul zilei, mai ales dacă dorești să faci niște alegeri sănătoase.

    Există chiar o metodă eficientă de pierdere în greutate numită post intermitent, care implică abținerea de la alimente în mod deliberat pentru perioade mai lungi de timp de ore. Nu dormi bine Somnul bun este unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să le iei în considerare pentru sănătatea ta fizică studiu de pierdere în greutate nih mentală, precum și pentru greutatea ta.

    pierde multă greutate în 2 luni

    Studiile arată că somnul defectuos reprezintă unul dintre factorii de risc care pot conduce la obezitate. Nu mănânci suficiente proteine Proteinele sunt nutrienții cei mai importanți atunci când vrei să pierzi în greutate. Consumul de proteine poate stimula metabolismul să ardă și de calorii pe zi, făcându-te să mănânci și mai puține calorii zilnic.

    De asemenea, consumul de proteine poate reduce drastic pofta de mâncare și dorința de a lua gustări între mese. Acest lucru este mediat parțial de efectele hormonilor de reglare a apetitului, cum ar fi grelina. Micul dejun reprezintă cea mai importantă masă prin intermediul căreia te poți încărca cu proteine.

    • Studiile au arătat că cântărirea dvs.
    • Rezultatele scăderii rapide în greutate de 10 zile

    Studiile arată că cei care mănâncă un mic dejun bogat în proteine își reduc senzația de foame pe parcursul zilei. Un aport ridicat de proteine ajută, de asemenea, la funcționarea optimă a metabolismului, printe consecințe numărându-se și pierderea în greutate.

    cum să slăbești de Halloween

    Consumi prea multe calorii O mare parte dintre cei care au probleme în a slăbi consumă încă prea multe calorii. Ai putea crede că acest lucru nu se întâmplă și în cazul tău, dar studiile arată constant că oamenii au tendința de a subestima aportul de calorii.

    Atunci când este utilizat ca un ajutor pentru pierderea în greutate, 5-HTP este de obicei derivat din semințele de Griffonia simplicifolia plantă. Un tip de neurotransmițător o substanță chimică responsabilă pentru transportul mesajelor între celulele nervoaseserotonina ajută la reglarea apetitului. Prin urmare, unii susținători ai medicamentelor alternative susțin că consumul de 5-HTP poate contribui la promovarea pierderii în greutate, menținând apetitul sub control și, la rândul său, reducând consumul de alimente. Ce spun cercetările despre beneficiile 5-hidroxitriptofanului Potrivit Institutului Național de Sănătate NIHnu există încă suficiente dovezi științifice pentru a evalua eficacitatea administrării suplimentelor 5-HTP pentru scăderea în greutate sau obezitatea. Cu toate acestea, NIH observă că unele cercetări preliminare indică faptul că 5-HTP poate ajuta la reducerea poftei de mâncare, scăderea aportului caloric și reducerea greutății la persoanele obeze.

    Dacă nu poți pierde în greutate, atunci ar trebui să încerci să-ți cântărești alimentele și să le urmărești caloriile pentru un timp.