Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri?

Scădere în greutate vs timp. Pierdere în greutate | ROmedic

client să slăbească

Despre nutritie Ai depus multe eforturi pentru a slabi — ai adoptat o alimentatie hipocalorica si ai facut multa miscare, iar cand au aparut rezultatele, te-ai simtit mai bine. Insa, in prezent, fara vreun motiv, acul cantarului s-a oprit.

PROGRAMARI

Aceasta stagnare a greutatii in cadrul unei cure de slabire se numeste faza de platou. Nu fii descurajata! Orice persoana care incearca sa slabeasca se poate confrunta cu o perioada in care greutatea stagneaza, care apare chiar in conditiile in care dieta este urmata cu grija si este insotita de miscare regulata. Faza de platou poate varia de la cateva zile la cateva saptamani si uneori, cateva luni.

Intelegand care sunt cauzele care determina faza de platou in slabire, poti decide ce masuri sa iei pentru a evita revenirea la vechile obiceiuri care ti-au adus surplusul ponderal.

Ce anume provoaca faza de platou In primele saptamani ale programului de scadere in greutate se produce o scadere rapida in greutate, care este normala.

Semne și simptome asociate

Acest lucru se intampla fiindca, atunci cand reduci caloriile, organismul produce energia care ii este necesara initial din eliberarea rezervelor sale de glicogen — acesta este un tip de carbohidrat care se gaseste in muschi si ficat. Glicogenul este partial compus din apa; asadar, cand glicogenul este ars de catre organism pentru a obtine energie, acesta elibereaza apa, ceea ce determina slabirea prin pierderea apei.

Efectul este insa temporar.

  • Scădere în greutate a bismarck sănătății sanford
  • Ce afectiuni ascunde pierderea involuntara in greutate - Farmacia Ta - Farmacia Ta
  • Sfaturi pentru pierderea in greutate 10 zile
  • Scădere în greutate: când este un semn de alarmă? - Servus Expert
  • Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?
  • Foi de jurnal pentru pierderea în greutate

Pe masura ce slabesti, pierzi, pe langa grasime, si din masa musculara. Muschii mentin rata la care sunt arse caloriile metabolism.

Intepaturile de insecte. La ce pericole suntem expusi?

Prin urmare, pe masura ce slabesti, metabolismul se reduce, ceea ce inseamna ca arzi mai putine calorii fata de perioada cand cantareai mai mult.

Metabolismul incetinit va reduce pierderea in greutate, chiar daca tu consumi acelasi numar de calorii care te-a ajutat sa slabesti.

ardere de grăsimi dbol

Cand caloriile pe care le arzi sunt egale cu caloriile pe care le consumi, ai atins faza de platou. Daca aplici aceeasi abordare pe care ai folosit-o cand ai inceput dieta — reducerea numarului de calorii si miscare regulata — iti mentii greutatea, insa nu mai slabesti.

Navigare în articole

Deci, pentru a slabi mai mult, ai nevoie fie sa cresti nivelul activitatii fizice, fie sa scazi numarul de calorii consumate. Cum depasesti faza de platou Incearca sa vezi partea plina a paharului: ai facut eforturi pentru a scapa de excesul ponderal si ai obtinut rezultate.

Faza de platou apare dupa ce ai perseverat in a manca sanatos si a face miscare. Deci, este un lucru bun! Acum trebuie sa schimb ceva, este nevoie de o noua provocare!

  1. Arzătoarele de grăsime vă pot face sătui
  2. În cazul în prezinți o pierdere în greutate inexplicabilă, ritm cardiac accelerat și transpirații neobișnuite, sau alte simptome asociate, trebuie să-ți faci urgent programare la medicul de familie, mai ales dacă ai simptome severe.
  3. Analize pentru scaderea in greutate | Cabinet de gastroenterologie si hepatologie Bucuresti

Cand ai ajuns in faza de platou probabil ca ai slabit cat a fost necesar, conform programului de slabire pe care l-ai urmat. In cazul in care doresti sa slabesti mai mult de atat, va fi nevoie sa modifici acest program de slabire.

Incearca urmatoarele: Reevalueaza-ti obiceiurile. Reevalueaza alimentatia scădere în greutate vs timp activitatea fizica. Asigura-te ca nu ai trisat cu portii de mancare mai mari sau ai scurtat programul de miscare.

ai slabit facand zumba

Cercetarile sugereaza ca abaterile frecvente contribuie la aparitia fazelor de platou. Redu si mai mult numarul caloriilor.

cum să mănânci intuitiv și să slăbești

Pentru a continua sa slabesti, redu numarul caloriilor, insa nu sub Mai putin de de calorii pe zi pot sa determine senzatia de foame constanta, care creste riscul sa te supraalimentezi. Revizuieste-ti pierderea în greutate este simptomele de miscare.

greutate pierde 20 de kilograme

Recomandarile generale sunt de 30 de minute zilnic, aproape in fiecare zi. Insa persoanele care doresc sa slabeasca ar trebui sa faca mai mult de atat si mai des sau sa creasca intensitatea exercitiilor pentru a arde mai multe calorii.

Generalitati

De exemplu, daca la programul tau obisnuit, adaugi un exercitiu care presupune ridicarea de greutati pentru a creste masa musculara, te va ajuta in arderea unui numar mai mare de calorii. Gandeste miscarea dincolo de sala de fitness.

pierde 10 kg de grăsime corporală

Mergi pe jos mai mult, foloseste mai putin masina sau, cand vremea iti permite, ocupa-te de gradina. Orice scădere în greutate vs timp fizica te va ajuta sa arzi mai multe calorii.

Remodelarea corporală: scădere în greutate sau pierdere în centimetri?

Daca nu poti depasi faza de platou Daca eforturile de a depasi faza de platou nu dau rezultate, consulta medicul sau nutrititionistul pentru a incerca alte abordari. Daca nu poti sa reduci numarul caloriilor sau sa cresti nivelul activitatii fizice, s-ar putea sa fie nevoie sa reevaluezi obiectivul slabirii. Bucura-te de kilogramele pierdute.

VIZUALIZARE PENTRU SCĂDERE ÎN GREUTATE - JON GABRIEL;

Poate ca cifra la care tintesti nu este realista pentru tine. Ai mancat sanatos, ai facut mai multa miscare si, prin urmare, ti-ai imbunatatit sanatatea. Daca esti supraponderal sau obez, chiar si slabirea modesta amelioreaza afectiunile asociate cu greutatea in exces. Nu te intoarce la vechile obiceiuri nesanatoase, fiindca te poti ingrasa la loc.

Meniu cont utilizator

Continua sa faci eforturi sa slabesti sau sa iti mentii greutatea actuala. Sanatatea ta are numai de castigat! Surse de informatie:.