Scădere în greutate la vârsta de 68 de ani. Cum sa slabesti sanatos, usor si fara dieta in - Veranda Mall

Câte calorii aveți nevoie pentru a consuma pe zi pentru a pierde în greutate. Ce regim de slăbit alegeți Acest indicator este influențat de mulți factori: vârstă, sex, stil de viață, sport sau activități sedentare etc.

scădere în greutate peste 40 de femei

Pentru a calcula numărul de calorii necesare pentru a pierde în greutate, ar trebui să aflați câte calorii aveți nevoie pe zi pentru a asigura funcționarea normală a organismului și pentru a menține greutatea la același nivel. Corpul nostru produce energie prin procesarea nutrienților. Consumul acestei energii pentru fiecare persoană este diferit și depinde de alimentație, stil de viață, gradul de activitate etc. Toate procesele energetice desfășurate în corpul nostru sunt măsurate în kilocalorii kcal o kilocalorie este egală cu cantitatea de căldură necesară pentru a încălzi 1 ml de apă la 1 ° C.

De regulă, orice produs include proteine, grăsimi și carbohidrați în proporții scădere în greutate la vârsta de 68 de ani. Atunci când supraalimentează, corpul nostru primește semnificativ mai multe calorii energie decât are nevoie, ca urmare a acestora încep să se acumuleze în organism sub formă de depozite de grăsime. Desigur, câștigarea mai multor calorii este mult mai rapidă și mai ușoară dacă există doar alimente bogate în grăsimi.

Aportul caloric

Pe de altă parte, mâncarea sănătoasă nu este întotdeauna la îndemâna noastră, mai ales atunci când suntem în afara casei. Deci de câte calorii avem nevoie pe zi?

pot folosi greutăți pentru a slăbi

Se crede că o femeie are nevoie de la două mii până la două mii și jumătate de kilocalorii pe zi pe zi, pentru bărbați această cifră este și mai mare.

Și dacă, de exemplu, o femeie este foarte înaltă sau, dimpotrivă, foarte scurtă, însărcinată sau care alăptează, este studentă sau atletă? Numărul de calorii va fi același? Să ne dăm seama. Există astăzi o formulă foarte populară care poate calcula numărul de calorii necesar zilnic.

Această formulă vă permite să obțineți un rezultat aproximativ, pentru un cont mai precis al multor alte informații este necesar.

Factorii importanți care trebuie luați în calcul la calcularea numărului caloric zilnic sunt vârsta și sexul nostru. De-a lungul anilor, necesarul de energie al organismului scade.

Și totuși, această formulă este concepută pentru adulți, așa că nu ar trebui să o aplici copiilor tăi. În plus, bărbații necesită mult mai multă energie decât femeile, deoarece mușchii lor consumă mai multe calorii decât grăsimea.

Deci, procedăm direct la calculul în sine.

În primul rând, trebuie să calculați numărul de calorii energie necesare pentru menținerea proceselor naturale normale respirație, termoreglare etc. Apoi, ar trebui să calculați numărul de calorii consumate din cauza activității fizice, pentru care rezultatul anterior obținut în calcul ar trebui să fie înmulțit cu nivelul activității dvs. Cu un stil de viață sedentar, atunci când petreci cea mai mare parte a timpului în poziție de ședere, coeficientul de activitate va fi de 0,2; dacă în timpul zilei te ocupi de treburile casnice spălarea vaselor, călcatul, curățarea etc.

Rezultatul trebuie adăugat la obținut anterior. Acum trebuie să rezumați rezultatele a trei calcule, astfel vom afla câte calorii avem nevoie pe zi.

Pentru femei

Pentru a pierde jumătate de kilogram în exces în greutate pe săptămână, trebuie să vă reduceți zilnic dieta cu kcal sau mai puțin, atunci în acest caz va trebui să adăugați diferența datorată exercițiului fizic. Această metodă este o pierdere în greutate mai sigură. Rata mai mare de pierdere în greutate, după cum arată practica, contribuie la revenirea rapidă. Există, de asemenea, o altă formulă cu ajutorul căreia îți poți calcula nevoia zilnică de kilocalorii, așa-numita formulă Muffin-Geor, care a fost dezvoltată în În plus, formula Harris-Benedict este cunoscută, dar studiile au dovedit că este mai puțin precisă.

Cum sa slabesti sanatos, usor si fara dieta in - Veranda Mall

Deci, calculul. Pentru a afla numărul de calorii pe care ar trebui să le consumi zilnic pentru a pierde în greutate, trebuie doar să obții mai puține calorii decât cele calculate prin formulă. În general, kcal este considerat a fi limita inferioară sigură pentru restricția de calorii pentru pierderea în greutate fără supraveghere medicală. O altă formulă interesantă și foarte simplă pentru calculul necesarului energetic zilnic a fost adusă de un antrenor de fitness Lev Goncharov.

arzătoarele de grăsime te pot face să slăbești

Greutatea se înmulțește cu De exemplu, cu o greutate de 68 kg, obținând aproximativ kcal zilnic, greutatea dvs. Această formulă a fost calculată pentru cei care nu au absolut nicio activitate fizică în viață și care nu fac sport. Pentru a afla numărul de calorii necesare pentru a reduce greutatea, ar trebui să înmulțiți greutatea dorită cu Pentru a calcula greutatea scădere în greutate la vârsta de 68 de ani, aveți nevoie de: înălțime minuspentru bărbați minusapoi înmulțiți cu Există o formulă pentru determinarea aportului caloric zilnic, ținând cont de vârsta, greutatea corporală și coeficientul de activitate fizică.

Rezultatul se înmulțește cu coeficientul de activitate fizică: activitate scăzută - 1,1; activitate moderată - 1,3; activitate ridicată - 1,5.

Pentru copii

Contorizează caloriile, mănâncă corect și oferă corpului exerciții fizice moderate. Atunci greutatea va fi în ordine completă!

  • Statisticile arata ca persoanele al caror indice de masa corporala este cuprins in intervalul 18,50 - 25 au o stare de sanatate mai buna.

Caloriile sunt energia de care organismul are nevoie pentru o funcționalitate normală. Ratele admise de calorii sunt determinate nu numai de vârsta unei persoane, ci și de sex, de activitatea fizică. De exemplu, un corp tânăr cu un stil de viață activ are nevoie de mai multă energie pentru dezvoltare, în timp ce pentru generația adultă cu pasivitate excesivă, astfel de surplusuri nu sunt deloc o valoare utilă.

Deficitul de calorii ajută la stabilizarea rapidă a greutății, dar trebuie să găsiți o abordare corectă a procesului de a pierde în greutate. Aportul caloric În procesul de pierdere în greutate productivă, este important să se distribuie corect raportul de BZHU, iar proteinele sunt principala valoare utilă pentru un corp care pierde, grăsimile trebuie furnizate cu moderație, dar carbohidrații simpli ar trebui eliminați cu totul.

Indicele de masa corporala IMC

Alimentele dietetice trebuie selectate ținând cont de conținutul total de calorii, în caz contrar, greutatea unei mărci inacceptabile nu poate fi stabilizată. Dacă sunteți interesat de câte calorii trebuie să consumați pentru pierderea în greutate, tabelul de mai jos arată vârsta și sexul persoanei care pierde în greutate: Cum să calculezi câte calorii ai nevoie pe zi Pentru a face calculul corect, puteți utiliza un calculator special online sau calculați numărul admis manual.

Factorii determinanți sunt categoria de vârstă și greutate a unei persoane, trăsăturile metabolice, stilul de viață obișnuit, activitatea fizică, prezența obiceiurilor proaste și a bolilor interne.

Nu puteți petrece atât de mult timp pentru a consuma în dieta zilnică doar alimente sănătoase care vă permit să controlați greutatea corporală, să pierdeți în greutate imperceptibil. De câte calorii aveți nevoie pentru a slăbi? Nu este necesar să urmați o dietă strictă pentru a pierde în greutate productiv.

Înainte de fiecare masă, trebuie să numărați calorii, controlând în același timp echilibrul de apă al organismului. Dacă cantitatea lor zilnică corespunde consumului de energie al organismului, o persoană nu se va reface și nu se observă o creștere a grăsimii corporale.

Dincolo de curele de slabire “minune”: Cum sa slabesti sanatos cu sfaturi care chiar functioneaza

Dieta zilnică cu o pierdere în greutate ar trebui să fie scăzută de calorii, în timp ce alimentele sunt pur și simplu necesare pentru a stimula metabolismul. Principiul de bază: cât să consumi calorii, atâta energie și să cheltuiești, poți și mai mult.

Totul depinde de cât de mult trebuie să pierzi pentru a dobândi o figură atractivă de sex feminin. Valoarea acceptabilă pentru corecția productivă a excesului de greutate nu este mai mare de 1. În plus, este important să accelerăm metabolismul energetic, iar pentru aceasta, o femeie trebuie să suplimenteze alimentele cu conținut scăzut de calorii, cu antrenament intensiv cel puțin în fiecare zi, cu un consum de apă de până la litri pe zi.

Omul Pentru a pierde în greutate, un bărbat trebuie să mănânce până la 1. Cu un antrenament regulat, este permis să mănânce până la 2.

  • Acasă Copii mici Ponderea carbohidraților în dieta zilnică este.

Această metodă generală accesibilă de corectare a excesului de greutate este mai blândă, deoarece ajută un bărbat să nu experimenteze o senzație de intolerare a foamei. Cât să mănânci ca să slăbești Pentru a pierde kilogramele în plus este real, trebuie să utilizați una dintre formulele de calcul al caloriilor existente.

De exemplu, cu un nivel zilnic admis de 1. Rămâne să aflați câte calorii aveți nevoie pe zi pentru a pierde în greutate.

Cum să calculezi câte calorii ai nevoie pe zi

Activitatea fizică este binevenită. Trebuie să mănânci cât mai multe calorii, după cum arată formula Harris-Benedict, dezvoltată la începutul secolului XX. În calcul, sunt utilizați trei parametri principali - greutatea corporală, înălțimea și vârsta.

Cu o activitate fizică moderată, un bărbat trebuie să mănânce 2. Cu întrebarea de câte calorii trebuie să mănânci pentru a pierde în greutate, poți apela la un nutriționist care te va sfătui să nu te limitezi la nutriție, ci să schimbi ușor dieta zilnică. O figură zveltă nu este un vis, ci un obiectiv. Ca și alte obiective, armonia poate fi atinsă. Dar pentru aceasta este necesar să respectați mai multe reguli: păstrați o evidență a caloriilor consumate și a unui jurnal alimentar, creșteți activitatea fizică, revizuiți dieta și reglați regimul zilnic.

Revizuirea meniului și calculul conținutului caloric al produselor au nevoie de o atenție specială. De acord, dacă azi simți cum va arăta figura ta după ce ai pierdut în greutate, atunci obținerea rezultatelor dorite va deveni o imagine clară a viitorului.