Cea mai simplă rutină pentru a slăbi sănătos

Rutina de slabire, 10 tips pentru slăbit

Conținutul

    Există numeroase canale prin care ți se induce ideea că poți slăbi multe kilograme, doar dacă oferi suma potrivită de bani în schimbul unui tratament sau al unui program de slăbit minune. Și nu oricum, ba chiar foarte rapid.

    Blog 0 Știm că nu există diete minune care te fac să slăbești într-o săptămână câți alții în șapte, dar sunt câteva idei care împreună cu planul alimentar personalizat te vor ajuta zi de zi să nu acumulezi kilograme nedorite și să scapi de câteva treptat. Bea apă cu 30 min înainte de masă. Înlocuiește cerealele de dimineață cu ouă sau altă sursă de proteină.

    Bea cafea neîndulcită. Bea ceai verde -conține anumiți antioxidanți care lucrează sinergic cu cafeina din ceai în arderea grăsimilor.

    rutina de slabire

    Nu rutina de slabire nimic între cină și mic dejun. De seara până dimineața nu mânca nimic. Știm că este provocatoare perioada dintre cină și momentul somnului, mai ales dacă stăm la TV.

    Rezistă tentației de a ronțăi ceva ore și vei avea și somn mai liniștit.

    rutina de slabire

    Folosește farfurii mai mici și vei observa că aceleași porții le vei vedea mai mari. Farfuriile mai mici ne oferă confortul vizual că este suficient în farfurie și nu vom fi tentați să mărim porția.

    Ia suplimente de probiotice care conțin lactobacillus.

    rutina de slabire

    Mănâncă iute. Mestecă mai lent.

    rutina de slabire

    Este dovedit științific că din momentul când începem să mâncăm durează aprox 20 min. Mănânci mai lent, mănânci mai puțin. Nu sări peste mese. Structura ideală este să ai 3 mese principale și 2 gustări.

    rutina de slabire

    Mesele mici și dese accelerează digestia și țin sub control senzația de foame. Îți readucem aminte ca cel mai bun aliat este răbdarea.

    rutina de slabire

    Schimbările se resimt în timp și trebuie să intre in rutina ta, pentru că doar așa poți menține un stil de viață sănătos!