Nu fi fost distrus! 4 pași simpli pentru pierderea în greutate

Pierderea de grăsime livingsocial

pierderea de grăsime livingsocial

Un sfat pentru vizitatorii restaurantului: evitați articolele din meniu care sunt prajite, bătute, cremoase sau brânzeturi. Cancerul si la cresterea riscului de aparitie a bolilor de inima, a diabetului zaharat si a altor probleme grave de sanatate, deoarece elementele de meniu populare au adesea mai multe grasimi, calorii si grasimi saturate decat preparatele obisnuite preparate acasa.

pierderea de grăsime livingsocial

Asta e potrivit unui expert de la Universitatea din Alabama din Birmingham și este deosebit de îngrijorător de când un Studiu LivingSocial Dining Out a arătat că americanii mănâncă, în medie, de patru până la cinci ori în fiecare săptămână. Daca mananci suficient si nu esti atent la ceea ce mananci, ai putea sa te uiti la sindromul metabolic, un grup de factori de risc care creste riscul pentru boli de pierderea de grăsime livingsocial si alte probleme de sanatate, inclusiv colesterol ridicat si diabet zaharat, a adaugat Gilchrist.

pierderea de grăsime livingsocial

O masă suplimentară mâncat departe de casă în fiecare săptămână poate adăuga aproximativ două kilograme în plus pe an, potrivit Departamentului Agriculturii al SUA. Există modalități prin care oamenii pot să evite caloriile suplimentare și să-și protejeze sănătatea inimii atunci când au luat masa, a subliniat Gilchrist.

Ea a oferit următoarele sfaturi despre cum să facă alegeri mai sănătoase la restaurante: Fi pregatit.

Sănătate Video: Die 5 Biologischen Naturgesetze - Die Dokumentation (Noiembrie 2020).

De asemenea, investigați unde mergeți, dacă puteți. Utilizați Internetul pentru a căuta opțiuni de meniu sănătoase sau pentru a descărca o aplicație smartphone care afișează numărul de calorii pentru anumite restaurante.

pierderea de grăsime livingsocial

Centrele americane pentru Controlul și Prevenirea Bolilor raportează că mâncarea în restaurante unde porțiunile sunt mari este legată de obezitate. Stick cu alimente care sunt coapte, prajite, la gratar, aburit sau prajit.

pierderea de grăsime livingsocial

Alegeți cartofi legați sau copți în loc de cartofi prăjiți. Vă vor ajuta să vă simțiți complet mai repede și veți primi bonusul de nutriție adăugată".