Care e ritmul sănătos de a slăbi (kg pe lună)

Pierdere în greutate ideală pentru o săptămână

Moldova ECO Jogging pentru pierderea în greutate: Cum și cât de mult trebuie să alergi Dacă doriți să începeți să alergați pentru a scăpa de câteva kilograme în plus, trebuie să urmați niște reguli.

În timpul alergării, corpul cheltuie multă energie. În același timp, se normalizează schimbul de substanțe, se ard calorii, metabolismul este accelerat, activitatea sistemului digestiv se îmbunătățește. În plus, sistemul circulator este saturat cu oxigen, nivelul colesterolului din sânge este redus, iar activitatea sistemului cardiovascular se îmbunătățește. Nu este un secret faptul că jogging-ul este una dintre cele mai simple și mai accesibile metode de pierdere în greutate.

În același timp, auzim adesea de la cei care doresc să piardă în greutate, că ei aleargă în mod regulat, dar nu pot să slăbească. Ideea este că alergarea pentru pierderea în greutate are multe nuanțe care trebuie luate în considerare pentru a obține efectul dorit.

bea mai puțină bere pierde în greutate

Iată câteva reguli de alergare pentru a pierde în greutate 1. Alergați mai mult de 40 de minute În primele 40 de minute de alergare organismul funcționează cu carbohidrați glicogenul este un carbohidrat complex care este stocat în celulele ficatului și al mușchilor. Abia atunci vine tranziția spre stadiul de ardere al grăsimilor. Adică, pentru a pierde în greutate, aveți nevoie de cel puțin 50 de minute de alergat în ritm ușor. Prin urmare, dacă sunteți începător, cu greu veți putea alerga 40 de minute din prima.

Pentru începători specialiștii recomandă în locul joggingului, o plimbare în pas alert. Pentru un alergător antrenat, metoda ideală de a pierde în greutate ar fi o cursă lungă de cel puțin o oră, cu o viteză monotonă, astfel încât bătăile inimii să nu depășească de bătăi pe minut.

Din păcate, nu este așa. Pentru a reduce din grăsime, trebuie să cheltuiți pierdere în greutate ideală pentru o săptămână multă energie decât ați consumat.

Aceasta înseamnă că orice cantitate de activitate fizică funcționează în beneficiul arderii grăsimilor numai în combinație cu o alimentație adecvată. Neapărat mâncați după antrenament O altă concepție greșită - dacă suferiți de foame după un antrenament, puteți arde mai multe calorii.

Nu spun acest lucru in necunostinta de cauza ,acum 6 ani m-am lasat de fumat ,a fost greu ,dar nu imposibil,in urma pierderii acestui viciu am capatat altu care era si el cat de cat format. Papica e un viciu greu de care se dezbara doar cei care cred ca se au nevoie neaparat de acest lucru.

Dacă doriți să faceți jogging pentru pierderea în greutate, nu vă epuizați cu postul. Includeți în dieta dumneavoastră o varietate de cereale, legume proaspete și fructe. Beți mai multă apă, cel puțin 2 litri pe zi.

cardu pierdere în greutate vacu

Practicați sportul în mod regulat O alergare ușoară o dată pe săptămână arderea grăsimilor cât timp fi plăcută, dar în ceea ce privește pierderea în greutate - inutilă. Pentru a scăpa de kilogramele în plus, alergați de cel puțin trei ori pe săptămână. În mod ideal, faceți jogging zilnic. Iarna, ploaia, vântul - nu este un motiv pentru a anula antrenamentul.

Greutatea ideală în funcție de înalțime, vârstă și constituție. Câte kilograme e normal să ai

Acum pe piață există o mulțime de echipamente care vă permit să vă pierdere în greutate ideală pentru o săptămână în orice vreme. Alternați diferite tipuri de antrenamente Alternați alergatul de lungă durată cu antrenamentele cu intensitate ridicată pentru alergător pregătitexerciții de forță.

Bucurați-vă de antrenamente Doar dacă vă bucurați de ceea ce faceți, puteți obține rapid un rezultat.

Dacă fiecare alergare este un chin psihologic și fizic, atunci corpul va începe foarte curând să opună rezistență acestui stres, drept consecință leziunile, depresia și lenea invincibilă sunt posibile. Muzică preferată în căști și echipamentul corespunzător ajută de obicei să faceți față acestei situații. Fiți răbdători Dacă decideți să începeți să pierdeți în greutate, trebuie să înțelegeți în mod clar că fără a afecta sănătatea, procesul de pierdere a kilogramelor suplimentare necesită cel puțin trei luni.

Care e ritmul sănătos de a slăbi (kg pe lună)

Pentru fiecare, această perioadă este individuală și depinde de mulți factori: numărul de kilograme în plus, rata metabolică, numărul de antrenamente pe săptămână, absorbția nutrienților din organism, tulburarea metabolică, dorința sau respingerea de a ține o dietă.

Iată câteva recomandări despre cum să alergați pentru a pierde în greutate și pentru a vedea efectul instruirii. Cum să alergi pentru a pierde în greutate - În primele 40 de minute corpul arde glicogenul.

Astfel, primele de minute de alergare vor fi o încălzire pentru cei care vor să piardă în greutate, iar grăsimile vor arde în următoarele de minute.

Alergați o oră într-un ritm confortabil, nu prea repede, dar nici lent. Nu puteți progresa fără odihnă, mușchii trebuie să se restabilească.

Jogging pentru pierderea în greutate: Cum și cât de mult trebuie să alergi

Ar trebui să existe cel puțin o zi de odihnă pe săptămână. Nu faceți mai mult de două antrenamente de mare intensitate pe săptămână. O astfel de alergare necesită o capacitate fizică suficientă. Acesta combină o alergare uniformă pe un impuls scăzut și segmente de interval cu o creștere a pulsului. Acest lucru arde un număr mare de calorii.

pierderea de grăsime peste 45 de ani

Dar nu este potrivit pentru începători. Încercați să respirați în același timp cu gura și nasul: în acest fel veți putea capta mai mult oxigen pentru fiecare respirație. Exercițiul aerobic va fi eficient numai dacă pulsul se află în limitele zonei țintă.

Pentru a calcula, scade din vârsta ta. Pulsul în timpul unei alergări lungi nu trebuie să depășească niciodată de bătăi pe minut.

Care e ritmul sănătos de a slăbi kg pe lună © Autor: Patriche Silvia Lumea agitată în care trăim, precum și tehnologia care avansează de la o lună la alta, ne face să ne dorim să obținem rezultate rapid. Poate că suntem satisfăcuți atunci când punem mâna pe cel mai recent smartphone însă pierderea kilogramelor în plus repede nu este cea mai bună variantă pentru sănătate. Deși există diete care promit zeci de kilograme în câteva săptămâni, chiar dacă ar da rezultate, sfârșești flămând și deshidratat, iar la final kilogramele se întorc, potrivit cercetătorilor. Centrul pentru Controlul și Prevenția Bolilor din SUA spune că este sănătos să slăbești între și g pe săptămână deci circa 1,6 kg pe lună. Doar pentru unele diete te ajută să slăbești mai mult nu înseamnă că sunt neapărat sănătoase sau că aceste kilograme uneori se elimină apa nu vor reveni.

Dacă vedeți pe ceasul dumneavoastră de sport că pulsul a crescut deja pesteîncetiniți. Pentru cei cu o greutate mare este deosebit de important pentru a utiliza adidași cu absorbție sporită a șocurilor.

pierderea în greutate a generei

Lucru extrem de important pentru integritatea articulațiilor. Dacă sunteți obezi, nici măcar nu încercați să alergați, ca sportivii profesioniști, începeți cu plimbări lungi.

Pentru antrenament  alegeți o pistă în parc sau un stadion cu o suprafață moale. Contraindicații: Înainte de a începe să alergați pentru a pierde în greutate, nu fiți leneși să mergeți la un medic generalist pentru a afla dacă aveți contraindicații.

La persoanele supraponderale, de regulă, contraindicațiile sunt mai frecvente decât la ceilalți.

Sus Greutatea corpului unei persoane este determinata de cantitatea de energie acumulata in urma consumului de alimente si de cantitatea de energie consumata de activitatile zilnice. Energia se masoara in calorii.