8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

Pierdere în greutate, dar fără pierderi de grăsime. 8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate - GymBeam Blog

comerciantul se alătură pierderii în greutate cele mai multe blaturi de slăbire pentru femei

Pierderea inch, dar nu pierde in greutate? Greutatea dvs. Urmați primul lucru pe scară dimineața, iar dacă numărul este mai mic decât înainte, s-ar putea să vă simțiți mai bine despre voi înșivă. Dacă este mai mare, ziua dvs. Dar ce înseamnă cu adevărat greutatea dumneavoastră și cât de util este atunci când vine vorba de urmărirea progresului în scăderea în greutate?

Învățarea răspunsurilor la aceste întrebări vă poate oferi o perspectivă dar fără pierderi de grăsime diferită asupra scalei dvs. Concentrându-se pe pierderi de grăsimi, nu pe pierdere în greutate Când vorbiți despre scăderea în greutate, ceea ce înseamnă de obicei este slăbirea. Vreți să pierdeți greutatea în jurul șoldurilor, coapselor, burții și brațelor.

Dar, ciudat despre slăbire este că nu înseamnă întotdeauna pierderea greutății reale de pe scară. S-ar putea suna ciudat, dar este posibil sa te subtiri fara sa vezi o schimbare in greutate. Acest lucru se întâmplă atunci când pierdeți grăsimea corporală în timp ce obțineți mușchi. Problema este că poți fi concentrat dar fără pierderi de grăsime scară, crezând că dacă numărul ăsta nu se schimbă, pur și simplu nu primești rezultate reale.

Cunoașterea diferenței dintre pierderea în greutate și pierderea grăsimii corporale poate schimba modul în care vă vedeți sinele, progresul și, poate, chiar cum vă uitați la propriul trup.

pierderile în greutate twin hill wilkes barre pa Mississippi pentru pierderea în greutate

Adevărul despre greutatea ta Scala tipică arată greutatea dvs. Greutatea unui culturist ar putea fi în afara graficelor datorită suplimentului muscular, dar nu înseamnă că este supraponderal sau grăsime.

7 sfaturi pentru a împiedica pierderea de grăsime!

Cunoașterea compoziției corpului este o informație crucială dacă doriți cu adevărat rezultate și, din păcate, scala tipică nu vă spune asta. Un alt motiv scară greutate nu este atât de fiabilă este că se schimbă tot timpul. Veți vedea modificări ale greutății pe parcursul zilei, câteodată până la 10 kilograme în funcție de ce și câte ori mâncați și beți, cât de des mergeți la baie sau dacă rețineți apă.

Scala are câteva utilizări importante. Pentru persoanele care au pierdut în greutate, studiile au arătat că cântărirea în mod regulat îi ajută să mențină pierderea în greutate. Este ușor ca greutatea să creeze în dar fără pierderi de grăsime, deci scara este un instrument util în acest sens. În timp ce scara nu este complet inutilă, este posibil să nu fie cel mai bun instrument pentru persoanele care încep doar un program de pierdere a grăsimilor.

Dacă nu vă ajută să rămâneți pe drum și să vă atingeți obiectivele, poate că este timpul să adoptați o altă abordare pentru a vă urmări progresul.

Concentrarea pe pierderea de grăsime este mult mai importantă decât concentrarea asupra greutății dumneavoastră. Atunci când pierdeți grăsimea corporalăfaceți modificări permanente în corpul dumneavoastră, schimbându-vă compoziția corpului astfel încât să aveți mai puțină grăsime și mai multă mușchi.

pierde grasimea corporala 3 saptamani căldura te face să arzi grăsime

Când pierdeți în greutate, ați putea pierde apă sau chiar mușchi. Este imposibil să știți dacă vedeți rezultate reale sau doar produsul obiceiurilor zilnice, schimbările hormonale și schimbarea nivelelor de hidratare. Cum scade Scala Când porniți pentru prima dată un program, este posibil să aveți nevoie de încurajări suplimentare pentru a continua și dovezi că ceea ce faceți este de lucru.

Scara poate să nu-ți dea asta. Iată de ce scara poate să vă inducă în eroare.

pierzi mai întâi centimetri sau greutate se potrivesc 4 arzătoare de grăsime triplă

Măsoară dar fără pierderi de grăsime : numărul de pe scară include totul - mușchii, grăsimea, oasele, organele, grăsimile, alimentele și apa. Din acest motiv, greutatea scării dvs.

Nu reflectă schimbările care se produc în corpul dvs.

7 sfaturi pentru a împiedica pierderea de grăsime! - Blog de nutriție XXL

Dacă faceți o antrenament cardio și de forțăputeți construi țesut muscular slab în același timp pierdeți grăsime.

În acest caz, scara poate să nu se schimbe, chiar dacă sunteți mai puțin subțire și mai subțire. Nu reflectă sănătatea ta : Scala nu poate spune diferența dintre grăsime și mușchi. Asta inseamna ca o persoana poate avea o greutate corporala scazuta, dar inca are niveluri nesanatoase de grasime corporala.

Nu este întotdeauna un motivator pozitiv : dacă pasi pe scară și ești nemulțumit de ceea ce vezi, cum te face să te simți?

pierdeți în greutate cu 98 de roci înveliș fierbinte rece pentru a pierde în greutate

Puteți pune la îndoială tot ceea ce faceți, vă întrebați de ce vă deranjează deloc. Focalizarea pe greutate poate umbri la rezultatele pozitive pe care le obțineți, cum ar fi pierderea de grăsimi, mai multă rezistență și niveluri mai ridicate de energie.

nu mai pot pierde grăsime deserturi cu ardere grasă

Modificarea modului pierdere în greutate care măsurați succesul dvs. Chiar dacă nu sunteți gata să vă opriți în întregime, folosirea altor metode de măsurare a progresului vă poate menține motivat și vă poate ajuta să vă dați seama că faceți schimbări, indiferent de scară.

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate - GymBeam Blog

Acest lucru este valabil mai ales dacă nu pierdeți în greutate unde doriți. Vă ajută să vă amintiți că corpul dumneavoastră își pierde greutatea într-o anumită ordine bazată pe sex, vârstă, genetică și alți factori care nu vă pot controla. Doar pentru că nu pierdeți în greutate în șolduri nu înseamnă că nu pierdeți în greutate undeva. Poate fi dintr-un loc în care nu vă pasă prea mult. Du-te după cum se potrivesc hainele tale.

Dacă se potrivesc mai puțin, știi că ești pe drumul cel bun. Îți ajută să ai o pereche de pantaloni puțin prea strâmți. Încercați-le o dată pe lună și faceți note despre modul în care se potrivesc. Hainele nu mint. Luați măsurătorile pentru a vedea dacă pierdeți centimetri. Măsurarea corpului în diferite puncte vă ajută să vă pierdere în greutate seama dacă, de fapt, pierdeți grăsime.

Știind că vă pot motiva să continuați și permiteți corpului să răspundă antrenamentelor. Utilizați o scală care măsoară grăsimea corporală prin imependență bioelectrică. Aceste scale sunt ușor disponibile la diferite puncte de preț sau pot fi disponibile la sală de gimnastică sau club de sănătate.

În timp ce acestea pot fi afectate de diverși factori, acestea vă vor oferi o imagine mai exactă dacă pierdeți grăsime și câștigați mușchi sau nu.

7 sfaturi despre cum să scapi de grăsime fără a pierde masa musculară

Alternativ, puteți obține testul de grăsime corporală sau puteți folosi un calculator online. Acestea sunt, de obicei, ghiciți, dar dacă te testezi atât de des, în aceleași condiții, poți vedea dacă numărul de grăsimi din organism scade.

Stabiliți obiectivele de performanță. În loc să vă faceți griji cu privire la pierderea în greutate sau pierderea de grăsime, concentrați-vă asupra finalizării unui anumit număr de antrenamente în fiecare săptămână sau a concurați într-o cursă. Vedeți câte împingeri puteți face sau câte zile la rând puteți exercita. Acestea sunt obiective tangibile, accesibile, care vă oferă mai multă satisfacție instantanee pe scară. Dacă scala vă face nebun, luați o pauză de la cântărirea dvs.

Scoateți scara și ați putea vedea cât de departe ați venit cu adevărat. Tylka, Rachel A. Modul de includere în greutate față de abordarea normativă a sănătății: evaluarea dovezilor pentru prioritizarea bunăstării peste pierderea în greutate. Journal of Obesity; 1 Related Content.

Slabire si Diete - Grasime vs. Greutate