1. Mâncați o mulțime de fibre solubile

Pierde grasimea studiu

ŞTIRILE ZILEI

Docbook Știați că: Toată lumea are grăsime pe abdomen, chiar și cele mai slabe persoane? E normal.

pierde grasimea studiu

Însă prea multă grăsime în jurul taliei poate afecta sănătatea într-un fel în care alte grăsimi nu o fac. Atunci când centimetrul arată peste circumferință abdominală la bărbați și peste 88 la femei, se pune diagnosticul de obezitate abdominală?

Mai mult decât atât, ea nu este doar o temere estetică, ci și una medicală.

Ce este slăbitul din greutate?

Sunt studii care arată că riscul de boli precum diabetul de tip 2 sau afecțiunile cardiace crește direct proporțional cu centimetrii din talie. Sfatul specialiștilor: ajustați dieta și includeți în rutina alimentară cinci tabieturi despre care studiile spun că ajută la scăderea grăsimii abdominale. Adio, dulciuri! Cele mai dăunătoare sunt, bineînțeles, cele care conțin zahăr rafinat.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate. Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza. Exista doua probleme majore cu aceasta abordare: In primul rand, pierderea in greutate in urma dietelor foarte restrictive nu rezista aproape niciodata. A doua problema este ca o cantitate innaceptabil de mare din greutatea pierduta provine din masa musculara.

Numeroase studii au arătat că zahărul în exces, în mare parte datorită cantităților mari de fructoză, poate duce la o acumulare mai mare de grăsime în jurul abdomenului, precum și în ficat. Aceleași studii au concluzionat că de la o circumferință a abdomenului de peste de centrimetri și rezistența la insulină sau diverse probleme metabiolice este doar un pas.

pierde grasimea studiu

Rețineți că fructele întregi nu intră în categoria alimentelor de risc, chiar dacă și ele conțin fructoză.

Sunt extrem de sănătoase datorită cantității mari de fibre care atenuează efectele negative ale fructozei. Beți multă apă și mențineți metabolismul activ. Acesta nu pierde grasimea studiu că vă va ajuta să pierdeți grăsimea din jurul taliei, dar vă va ajuta să păstrați nivelurile de energie ridicate pe tot parcursul zilei.

pierde grasimea studiu

Adăugați în dieta alimentară mai multe proteine. Alimentele bogate în proteine pot stimula metabolismul și reduce nivelul de foame, factori care duc la pierderea kilogramelor. Sunt studii care sugerează că proteina este deosebit de eficientă împotriva acumulării de grăsime abdominală - cantitatea și calitatea proteinelor consumate fiind invers proporțională cu grăsimea de pe talie.

pierde grasimea studiu

Alegeți alimente precum ouă întregi, pește, fructe de mare, legume, nuci, carne și produse lactate. Eliminați carbohidrații din farfurie! Restricția de carbohidrați este o metodă foarte eficientă de a pierde grăsime. Acest lucru este susținut de numeroase studii.

pierde grasimea studiu

Când oamenii nu consumă carbohidrați, apetitul lor coboară și astfel ei pierd și din greutate. O astfel de dietă vizează în mod specific grăsimea din jurul taliei, precum și pe cea din jurul organelor și mai ales a ficatului.

Forgotten Password?

Doar evitând carbohidrații rafinați și menținând aportul ridicat de proteine, scăderea grăsimii este vizibilă. Consumați alimente bogate în fibre, în special pierde grasimea studiu vâscoase.

  1. Cum să slăbești fără să pierzi în masă
  2. 6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta
  3. Share on Facebook Marea parte a grasimii pe care o pierde o persoana atunci cand slabeste se elimina prin plamani sub forma de bioxid de carbon CO2potrivit unui studiu realizat de cercetatori australieni si publicat miercuri.

Studiile au arătat că fibrele solubile pot duce la scăderea cantităților de grăsime de pe abdomen. Acestea sunt fibre care se comport ca un liant în lichidul din stomac și formează un gel gros care "se așază" în intestin.

Acest gel poate face ca mișcarea alimentelor prin sistemul digestiv să fie lentă încetinind digestia și absorbția nutrienților.

Rezultatul final este un sentiment prelungit de plenitudine și apetit redus. Fructele, legumele, precum și unele cereale, cum ar fi ovazul întreg sunt o sursă bună de fibre.