Pentru ce este L-carnitină și cum să o ia? - Produse

Gpp pentru pierderea de grăsime

Pentru ce este L-carnitină și cum să o ia? Produse L-carnitina nu este într-adevăr un supliment alimentar nou. Acesta a câștigat popularitate încă din anii 80 ai secolului trecut, dar, așa cum se întâmplă de obicei în industria nutriției sportive, a fost înlocuit treptat de alte arzătoare de grăsimi, probabil, mai promițătoare.

Cu toate acestea, recent a început o revenire activă, în ciuda recenziilor negative și a diverselor povești dubioase care sunt răspândite de cei care nu l-au folosit niciodată. Că nu este eficient și nu este în siguranță.

Preparate GPP 1

Chestia este că marea majoritate a substanțelor care ard grăsime sunt într-adevăr îndoielnice doar pentru că nu dau rezultatele promise. În cazul L-carnitinei, situația este diferită.

  • Mai mult pentru a pierde grăsime
  • Simplu de zis, greu de facut… si in niciun caz peste noapte.

S-au acumulat o mulțime de cercetări bune despre aceasta, recenzii și rezultate, despre care vom vorbi. Ce este L-carnitina?? Mulți îl numesc în mod incorect un aminoacid, dar va fi numit mai precis o substanță asemănătoare vitaminei, similară cu un aminoacid.

De fapt, a fost clasificată în familia de vitamine B când a fost descoperită pentru prima dată la începutul anilor Are două forme principale: L-carnitina și D-carnitina. L-carnitina este o formă activă a substanței și este cea care se găsește în natură și se găsește în toate suplimentele bio pentru sport. Prin urmare, dacă eticheta spune pur și simplu carnitină, atunci înseamnă că este L-carnitină.

Același lucru se aplică atât L-glutaminei, cât și L-citrulinei.

comunicat ema

Rolul principal al L-carnitinei în organism este de a distruge depozitele de grăsime, de a le transforma în acizi grași, apoi de a le transporta în mitocondrii celulare pentru a le transforma în ATP - o sursă de energie celulară.

După gpp pentru pierderea de grăsime știm cu toții, ATP este principalul motor al contracțiilor musculare. Când efectuați exerciții de forță înainte de insuficiența musculară, sunteți forțați să vă opriți, deoarece rezervele de ATP sunt complet epuizate.

După aceasta, este nevoie de aproximativ minute pentru a compensa. Există două surse principale de energie pe care organismul le folosește pentru a produce ATP: depozitele de grăsimi și glicogenul. În timpul activității reduse, organismul este capabil să proceseze grăsimea în ATP la o viteză suficientă, dar în timpul efortului fizic intens, organismul este obligat să se bazeze în principal pe glicogen.

Principalul motiv pentru care carnitina este considerată un supliment alimentar care arde grăsimi este faptul că promovează utilizarea de grăsimi în loc de glicogen. Există mai multe forme diferite de L-carnitină, dar toate sunt aproximativ la fel de eficiente: L-carnitină L-Carnitină L-Tartrat Propionil L-Carnitină Toate aceste forme pot fi conținute în aditivi și au aproximativ aceeași activitate.

Acetil-L-carnitina este foarte frecventă. Aceasta este o formă destul de populară de supliment alimentar, la fel cum creatina monohidrat și clorhidratul de creatină sunt forme cunoscute pe scară largă de creatină. S-a stabilit de mult că acetil-L-carnitina este mult mai bine absorbită și pătrunde în bariera sânge-creier intră în creier decât toate celelalte forme.

Nu este clar cum aceasta afectează eficacitatea substanței, dar se știe că are proprietăți antioxidante suplimentare. De ce L-carnitina este un supliment popular Este utilizat în principal pentru arderea grăsimilor. Cu toate acestea, s-a stabilit bine în perioada de recuperare după antrenament, așa că a devenit foarte popular în sporturile de forță și în musculare.

🍀Top 9 alimente care ard grasimea de pe corp - Eu stiu TV

Culturistii si persoanele care sunt serios angajate in fitness il folosesc pentru ca ajuta la imbunatatirea structurii corpului. Lipsa carnitinei în corpul uman este un lucru foarte rar.

gpp pentru pierderea de grăsime

Cu toate acestea, vegansii și persoanele în vârstă gpp pentru pierderea de grăsime foarte puțin. Principalele surse de L-carnitină sunt carnea roșie, puiul și produsele lactate. Avocado, broccoli, nuci etc. Prin urmare, dacă nu mănânci carne, atunci cu siguranță ai o lipsă de carnitină în organism, nu numai pentru că nu o consumi din alimente, ci și ai puțini aminoacizi din care organismul ar putea să o sintetizeze.

Producția sinteza de carnitină depinde de mai multe afecțiuni. Acest lucru necesită aminoacizii lizină și metionină, care în rinichi sau ficat se unesc pentru a forma molecule de L-carnitină. Se crede că câștigarea masei musculare fără alte grăsimi asociate este aproape imposibilă.

Prin urmare, orice supliment alimentar care poate ajuta în acest proces devine rapid popular. Iar funcția principală a L-carnitinei în organism este transportul grăsimilor la mitocondrii cu arderea ulterioară și conservarea depozitelor de glicogen.

În plus, ca urmare a creșterii nivelului de glicogen, crește sinteza proteinelor și încetinește descompunerea musculară.

Cât de multă greutate afectează calitatea somnului?

Care sunt avantajele L-carnitinei? Unul dintre cele mai mari avantaje este că este bine studiat. Aceasta înseamnă că sunt cunoscute atât efecte secundare pozitive, cât și posibile. Dintre cele pozitive, putem numi: arderea grăsimilor, creșterea capacității de lucru, îmbunătățirea recuperării musculare și reducerea durerii după exerciții fizice. L-carnitina si arderea grasimilor Dacă știți mecanismul de acțiune, atunci vă va deveni clar că acesta este un arzător de grăsimi destul de energic.

  • Semnele de ardere a grăsimilor
  • Ca urmare, medicamentele folosite pentru tratamentul infecţiei HIV nu vor mai necesita introducerea în Informațiile despre medicament a atenționărilor cu privire la redistribuirea ţesutului adipos.

Unele studii au indicat că carnitina crescută nu a avut ca rezultat arderea grăsimilor. Un efect tangibil a fost obținut numai în cazurile în care anterior nu era suficient în organism, iar administrarea unui supliment alimentar a eliminat deficitul.

Pentru barbatii cu burtica | bancurinoi.ro

Dar alte studii au fost efectuate. Celuilalt grup a primit numai carbohidrați. De ce în unele studii există o ardere de grăsime, în timp ce în altele nu? Motivul este acesta: suplimentul trebuie luat împreună cu carbohidrații simpli, care cresc dramatic nivelul de insulină din sânge. Insulina este necesară pentru a transporta carnitina în celulele corpului, unde are un efect de ardere a grăsimilor. Prin urmare, fără carbohidrați rapide, L-carnitina pur și simplu nu poate intra în celule în cantități suficiente.

De aici recomandarea: luați L-carnitină după un antrenament cu o mulțime de carbohidrați rapide.

gpp pentru pierderea de grăsime

În plus, sensibilitatea la insulină este semnificativ crescută în perioada post-antrenament. Prin urmare, nu numai nivelul de insulină va fi crescut de carbohidrați, dar și celulele corpului îl vor primi mult mai ușor. Un alt detaliu, proteina din zer determină, de asemenea, o eliberare mare de insulină în organism.

L-carnitină nu poate pierde ultima grăsime corporală creșterea mușchilor În perioada după un efort fizic puternic, alimentarea cu glicogen din organism este aproape complet goală.

gpp pentru pierderea de grăsime

Iar carnitina ajută la utilizarea acizilor grași pentru energie, în loc de glicogen, un nivel scăzut al căruia poate duce la distrugerea fibrelor musculare și încetinirea sintezei proteice.

L-carnitina ajută la evitarea acestui lucru prin păstrarea depozitelor de glicogen. Și din același motiv, recuperarea se accelerează. Există un alt efect benefic al acestui supliment. Acesta dilată vasele de sânge prin producerea de oxid nitric NO. Aceasta duce la intrarea mai multor oxigen și nutrienți în mușchi, crescând sinteza proteinelor și îmbunătățind recuperarea musculară. Acesta este unul dintre principalele motive pentru care oxidul nitric NO este utilizat și ca supliment alimentar.

L-carnitină și testosteron Unele studii au dovedit că L-carnitina poate crește nivelul de testosteron și alți hormoni prin creșterea absorbției.

Pentru ce este L-carnitină și cum să o ia?

Acest lucru se datorează creșterii efective a numărului de receptori de androgeni. L-carnitină și dureri musculare Nu este clar cum se întâmplă acest lucru, dar acest lucru nu este asociat cu acumularea de acid lactic.

Cu un aport prelungit de 3 grame pe zi în studiu, s-a dovedit în mod fiabil că reduce semnificativ intensitatea durerii musculare după antrenament. Pentru ca L-carnitina să intre în mușchi, nivelul insulinei trebuie să fie destul gpp pentru pierderea de grăsime ridicat. Și, după cum am menționat mai sus, utilizarea sa după antrenament crește semnificativ absorbția absorbția în celule.

  1. Mecanism de pierdere în greutate dinitrofenol
  2. Pentru ce este L-carnitină și cum să o ia? - Produse
  3. Agonistii GLP-1P, în mod dependent de glucoză, îmbunătățesc secreția de insulină, inhibă secreția de glucagon și restabilesc prima fază a secreției de insulină în T2DM.
  4. comunicat ema | Agenţia Medicamentului şi Dispozitivelor Medicale
  5. Pierderea de grăsime pinterest
  6. Toate se pot trata cu ceaiuri din plante.
  7. 10+ Best Dietă images | diete, sănătate, sănătate și fitness

Doza de L-carnitină luată depinde de tipul suplimentului. De exemplu, acetil-L-carnitina se absoarbe mult mai ușor, deci o mare parte din ea nu este necesară.

Aproximativ grame pe zi vor fi suficiente. Pe de altă parte, diverse forme L-carnitină-L-tartrat și propionil-L-carnitină trebuie luate în doze mai mari. Nu există o regulă strictă, dar majoritatea sportivilor iau aproximativ 3 grame pe zi sau cam așa ceva.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?

Există mai multe forme de eliberare: în pulbere - 2 g diluat în suc, dacă este necesar, împărțiți doza în două doze; lichid - 1 capac de măsurare conține mgaceastă formă finită conține carbohidrați nu este recomandată pentru arderea grăsimilor ; în capsule - 1 capsulă conține 0,5 g carnitină.

De obicei sunt necesare 4 capsule pe zi cu carbohidrați rapide. O altă notă, deoarece acetil-L-carnitina este mai bine absorbită, ea poate fi luată fără aport suplimentar de carbohidrați.

Preparate GPP 1 - Produse

Există efecte secundare? Există multe teorii intimidante despre acest supliment alimentar, dar marea majoritate a acestora sunt complet inventate. Într-adevăr, multe gpp pentru pierderea de grăsime indică faptul că această substanță este sigură. Cu toate acestea, ca în orice altă substanță utilă medicamentputeți să o exagerați pur și simplu.

Cu alte cuvinte, folosiți-l corect, pentru că mai mult nu înseamnă întotdeauna mai bine, iar luarea prea multă aproape sigur va provoca reacții adverse. Iată câteva dintre cele mai frecvente: stomac supărat, greață, crampe și crampe musculare, diaree.

În cazuri foarte rare, persoanele predispuse la epilepsie s-au pierderea de grăsime pentru fete. Un studiu a spus că carnitina poate provoca probleme cardiace.

Diet Duet este un complex de ingrediente naturale, extracte din plante și minerale pentru pierderea rapida in greutate, dezvoltat de către experți de conducere în domeniul de alimentare pentru a sprijini biologice de activitate a corpului, menținerea, pierderea în greutate în timpul zilei și pe timp de noapte. Pastile pentru pierderea în greutate Orsoten produsul Orsoten este proiectat pentru a reduce cantitatea de grăsime din organism.

Cu toate acestea, este important de menționat că a studiat nu efectul suplimentelor alimentare, ci efectul L-carnitinei conținut în carnea roșie. La aceasta trebuie să adăugăm că, în cele mai multe studii, s-a demonstrat, dimpotrivă, că carnitina afectează pozitiv inima și vasele de sânge.

Concluzii principale Pe scurt, efectul L-carnitinei este de a arde grăsimi și de a menține depozitele de glicogen. Rezultatul final este că nu numai că ajută la arderea mai rapidă a grăsimilor principalul motiv pentru care este utilizat ca supliment alimentar care arde grăsimidar crește și creșterea musculară.

gpp pentru pierderea de grăsime