Dieta indian pentru pierderea in greutate Stiluri de viață

Este soia paneer bun pentru pierderea de grăsime

Cel mai bun plan de dietă indian pentru pierderea în greutate

Linia de jos Bucătăria indiană este cunoscută pentru condimentele sale vibrante, ierburile proaspete și varietatea mare de arome bogate. Deși dietele și preferințele variază în toată India, majoritatea oamenilor urmează o dietă bazată pe plante în primul rând. Dieta tradițională indiană subliniază un aport ridicat de alimente vegetale precum legume, linte și fructe, precum și un consum redus de carne.

Calorii în stridii?

Cu toate acestea, obezitatea este o problemă în creștere în populația indiană. Odată cu disponibilitatea tot mai mare de alimente procesate, India a înregistrat o creștere a bolilor cronice legate de obezitate arde grăsime ajută la pierderea în greutate obezitate, cum ar fi bolile de inimă și diabetul 1, 2.

mod natural de a stimula pierderea în greutate a metabolismului

Acest articol explică modul de a urmări o dietă sănătoasă indiană care poate promova pierderea în greutate. Include sugestii despre alimente și de evitat, precum și un meniu de probă timp de o săptămână. O dietă tradițională sănătoasă indiană Dietele tradiționale indiene bazate pe plante se concentrează pe ingrediente proaspete, întregi - alimente ideale pentru a promova o sănătate optimă.

rezultate modere pierdere în greutate

De ce mănâncă o dietă indiană bazată pe plante? Dietele pe bază de plante au fost asociate cu multe beneficii pentru sănătate, inclusiv un risc mai mic de boli de inimă, diabet și anumite tipuri de cancer, cum ar fi cancerul de sân și de colon 3, 4, 5.

Dieta indian pentru pierderea in greutate Stiluri de viață

În plus, dieta indiană, în special, a fost legată de un risc redus de boală Alzheimer. Cercetătorii consideră că acest lucru se datorează consumului redus de carne și accentului pus pe legume și fructe 6.

Urmarea unei diete indiene sănătoase pe bază de plante poate contribui nu numai la scăderea riscului de boli cronice, dar poate încuraja și pierderea în greutate. Ce grupuri alimentare include? Dieta indiană este bogată în alimente nutritive precum cereale, linte, grăsimi sănătoase, legume, lactate și fructe.

Dietele majorității indienilor sunt puternic influențate de religie, în special de hinduism.

poate să vă ajute să scăpați în greutate

Religia hindusă învață nonviolența și că toate lucrurile vii ar trebui să fie evaluate în egală măsură. Acesta este motivul pentru care este încurajată o dietă lacto-vegetariană, iar consumul de carne, păsări de curte, pește și ouă este descurajat.

Sunt stridiile bogate în grăsimi? - Dieta si pierderea in greutate -

Lacto-vegetarienii, însă, mănâncă produse lactate. O dietă lacto-vegetariană sănătoasă ar trebui să se concentreze pe cereale, linte, lactate, legume, fructe și grăsimi sănătoase precum uleiul de nucă de cocos.

Condimentele precum turmericul, ardeiul gras, coriandrul, ghimbirul și chimenul sunt în fruntea mâncărurilor tradiționale, adăugând aromă bogată și avantaje nutritive puternice. Turmericul, unul dintre cele mai populare condimente utilizate în India, este celebrat pentru proprietățile sale antiinflamatorii, antibacteriene și anticancerigene 7.

rezultă arsuri de grăsime

S-a descoperit că un compus din turmeric numit curcumină combate inflamația în organism, îmbunătățește funcția creierului și reduce factorii de risc ai bolilor de inimă 8, 9, Alimente sănătoase pentru a mânca Există multe alimente și băuturi delicioase din care să alegeți atunci când urmați o dietă lacto-vegetariană pentru pierderea în greutate.

Ce să mănânce Încercați să încorporați următoarele ingrediente în planul dvs. În plus, adăugarea legumelor non-amidonice precum verdeața, vinetele sau roșiile în mesele tale va oferi un impuls de fibre care te poate ajuta să te simți mulțumit o perioadă mai lungă de timp după mâncare.

Ce să bei O modalitate ușoară de a reduce din excesul de calorii și zahăr este de a evita băuturile și sucurile îndulcite cu zahăr. Opțiunile de băuturi sănătoase includ: Apă Apă carbogazoasă Ceai neîndulcit, inclusiv ceaiuri Darjeeling, Assam și Nilgiri rezumat O dietă sănătoasă indiană trebuie să se concentreze pe ingrediente proaspete, cum ar fi legume, fructe, tuberculi, leguminoase, cereale integrale, grăsimi sănătoase și băuturi neîndulcite.

când pierd în greutate mă simt rău

Alimente nesănătoase de evitat Alegerea alimentelor și a băuturilor extrem de procesate, încărcate cu zahăr sau cu conținut ridicat de calorii vă pot sabota eforturile de pierdere în greutate. Nu numai că produsele precum bomboanele, alimentele prăjite și soda nu sunt bune pentru pierderea în greutate - nu sunt bune pentru sănătatea generală.

Bun pentru păr

Mâncarea prea multă mâncare procesată și produse încărcate cu îndulcitori poate crește riscul de boli cronice. De exemplu, consumul de băuturi îndulcite cu zahăr, cum ar fi soda, pumnul de fructe și sucurile în fiecare zi a fost asociat cu riscuri crescute de diabet, obezitate și boli de inimă În plus, consumul de alimente nesănătoase vă poate îngreuna pierderea de grăsime și menținerea unei greutăți sănătoase.

Un meniu de sănătos indian pentru o săptămână Mai jos este un meniu sănătos de probă indian de o săptămână, care se concentrează pe mâncarea proaspătă, hrănitoare.

avantaje de pierdere în greutate obezitate

Îl puteți ajusta este soia paneer bun pentru pierderea de grăsime funcție de nevoile dvs. Acest lucru vă va menține să te simți plin pe parcursul zilei și va reduce șansele de a supraalimenta.

Opțiuni sănătoase pentru gustări Înlocuirea gustărilor bogate în calorii, zaharoase, cu opțiuni mai sănătoase, poate promova scăderea în greutate și vă poate ajuta să vă mențineți pe cale să atingeți obiectivele de pierdere în greutate.