Scările, mai bune decât sala de fitness. Iată cum să slăbeşti urcând scările

Cum să slăbești pe o scară. Cum ardem calorii prin urcatul scarilor

Conținutul

    Zumi 0 Comentarii exerciţiislăbireurcatul scarilor Distribuie Înainte să învesteşti într-un abonament la sala sau un aparat pentru fitness, gândeşte-te dacă nu ai la îndemână un set de scări pe care le poţi folosi.

    cum să slăbești pe o scară

    Un set de scări este tot ce îţi trebuie pentru un antrenament cardio ca la carte. Ai nevoie de numai de minute de câteva ori pe săptămână ca să slăbeşti câteva kilograme mai repede decât te-ai aştepta.

    cum să slăbești pe o scară

    În 30 de minute de alergat pe scări poţi arde peste de calorii, ceea ce nu e deloc de neglijat. Antrenamentul pe scări Ca la orice antrenament, trebuie să începi cu o încălzire.

    Urcă scările în ritm lent timp de două-trei minute pentru a-ţi încălzi articulaţiile şi muşchii de la picioare, scrie bzi.

    Dacă ai posibilitatea, poţi include în acest antrenament şi alte tipuri de exerciţii, aşa că e bine să-ţi încălzeşti şi braţele.

    cum să slăbești pe o scară

    Acum eşti gata să treci la antrenamentul propriu-zis. Acesta constă în sprinturi scurte a câte un etaj.

    cum să slăbești pe o scară

    Ai nevoie de 10 sprinturi cu o pauză de câteva secunde între ele. Pentru a-ţi lucra musculatura picioarelor, poţi încerca şi alte tipuri de exerciţii: sărituri în sus pe scări cu ambele picioare de o dată sau sărituri într-o picior. Dacă ai posibilitatea, lucrează şi braţele cu ajutorul scărilor.

    cum să slăbești pe o scară

    Acum ridică fundul şi, cu picioarele pe podea, îndoaie braţele pentru a lucra tricepsul.