Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Cum să pierzi grăsimea făcând greutăți

arzător de grăsimi c3

Cu toate acestea, cu puțin efort și dedicație, puteți scăpa de excesul de greutate modificându-vă dieta, efectuând antrenamente complete ale corpului și făcând schimbări simple de stil de viață.

Pierderea excesului de grăsime Reduceți-vă aportul caloric. Când vine vorba de a pierde în greutate, nu există nici o modalitate de a face tratament la fața locului cum să slăbești la 60 kg de a pierde în greutate doar din 1 parte a corpului la un moment dat. Dacă doriți să pierdeți grăsimea din burtă, va trebui să pierdeți în greutate totală prin reducerea aportului caloric.

Reduceți aproximativ - de calorii zilnic din dieta dvs. Această scădere mică a caloriilor vă poate ajuta să pierdeți aproximativ 1 până la 1,5 kilograme pe săptămână.

Datorită stilului lor de viață sedentar și a activității fizice în general mai puțin întreaga zi, acestea se îngrașă.

Folosiți un jurnal alimentar sau un tracker online pentru a vă face o idee despre câte calorii mâncați în prezent zilnic. Scade până la din acest total pentru a vă face o idee despre cât de multe calorii ar trebui să consumați zilnic pentru a duce la o pierdere în greutate moderată. Concentrați-vă mai ales pe proteine, fructe și legume. Studiile au arătat că urmarea unei diete mai scăzute de carbohidrați nu numai că vă poate ajuta să pierdeți în greutate rapid, ci cum să pierzi grăsimea făcând greutăți reduceți în mod specific cantitatea de grăsime stomacală pe care o aveți.

Alegeți mai ales legumele fără amidon cum ar fi ardeii, roșiile, castraveții, vinetele, conopida sau salata și vizați o porție sau 2 la fiecare masă. Aveți 1 până la 2 căni de verdeață cu frunze. Mâncați zilnic 1 până la 2 porții de fructe. Limitați boabele. Alimentele precum pâinea, orezul și pastele pot face parte dintr-o dietă sănătoasă; cu toate acestea, aceste alimente sunt semnificativ mai mari în carbohidrați decât alte alimente.

Limitați acest lucru pentru a vă ajuta să vă respectați dieta scăzută cu calorii. Mâncarea pentru a limita include pâine, orez, paste, biscuiti, pierderea în greutate daliya, tortillas, brioșe englezești etc.

Nu evitați cerealele în totalitate. Alegeți boabele cu multă nutriție și care vă vor menține plin, cum ar fi quinoa sau fulgii de ovăz. Aceste alimente au un conținut mai mare de fibre și alți nutrienți care sunt în afară de o dietă sănătoasă.

Săriți zaharuri adăugate.

3. Alege HIIT in loc de Cardioul Clasic

Studiile au arătat că zahărul în special zahărul adăugat este unul dintre principalii vinovați în excesul de grăsime stomacală. Zaharurile adăugate sunt cele pe care companiile le adaugă unui produs în timpul procesului de fabricație. De exemplu, prăjiturile sau înghețata au adăugat zahăr, lucru pe care te-ai putea aștepta, dar elemente precum biscuiti, suc, sos de paste pot avea, de asemenea, mult zahăr adăugat.

De exemplu, fructele au ceva zahăr, dar este zahăr natural. Alimentele cu zahăr natural sunt alegeri mult mai bune, deoarece au, în general, mai mulți nutrienți esențiali [5]. X Sursa de cercetare Obțineți obișnuința de a citi etichetele alimentare și aveți grijă de zaharurile ascunse din orice alimente ambalate. Aflați diferitele denumiri pentru adăugarea zahărului și rețineți că pot exista mai multe forme de zahăr adăugate la 1 produs. Dacă aveți un dinte dulce, alegeți opțiuni sănătoase precum miere, ciocolată neagră, fructe uscate și iaurt grecesc pentru a vă satisface poftele.

Bea multa apa. Rămâi hidratat este esențial pentru menținerea funcțiilor normale ale corpului și studiile au arătat că a bea multă apă te poate ajuta, de asemenea, să pierzi kilograme mai repede.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Vindeți să beți cel puțin 8 - 13 pahare de apă pe zi. Bea 1 - 2 pahare înainte de fiecare masă pentru a vă ajuta să vă reduceți pofta de mâncare și să vă faceți mai plini mai repede. Scăpați de grăsime din burtă cu exerciții fizice Lucrați dimineața. Unele studii au arătat că dacă lucrați dimineața, înainte de a mânca prima masă, multe dintre caloriile pe care le arde provin din grăsimi în loc de glicogen depozitat.

2. Consum optim de proteine

Încercați doar să setați alarma cu 30 până la 60 de minute mai devreme decât o faceți de obicei. Unele alte avantaje ale antrenamentului dimineața includ lipsa mulțimilor după sală de muncă, scoaterea exercițiilor fizice, după-amiezile libere și o zi mai concentrată.

Fă exerciții aerobice. Exercițiile cardiovasculare ard calorii și ajută la accelerarea metabolismului, astfel încât să poți slăbi mai repede.

Cum să scapi de grăsimea inferioară a burtei

Dacă încercați să pierdeți grăsime viscerală, însă, unii experți sugerează să obțineți până la 60 de minute pe zi.

Dacă antrenamentele tale sunt distractive, atunci ești mult mai probabil să rămâi cu ele.

cat de slabire intr-o saptamana

Încorporează antrenamentul de forță. Încorporarea a câteva zile de rezistență sau antrenament de rezistență este, de asemenea, importantă. Acest lucru va ajuta la tonifierea mușchilor și la menținerea masei musculare slabe în timp ce faceți dieta.

Cele mai Bune Exerciții pentru SLĂBIRE

Asigurați-vă că faceți exerciții care să funcționeze întregul corp și toate grupele musculare majore. Faceți exerciții precum scândura, crunch-urile sau v-sits-urile.

1. Un deficit caloric corect

Faceți antrenamente la intervale. Studiile au arătat că persoanele care fac antrenament cu intervale de intensitate mare HITT pierd mai multe grăsimi în jurul stomacului în comparație cu exercițiile cardiovasculare obișnuite. Alternează între explozii scurte de exerciții de intensitate foarte mare cu jocuri de exerciții cu intensitate mai moderată. Includeți 1 până la 2 zile de HIIT în fiecare săptămână. Acest lucru poate conta la fel de mult ca și exercițiul dvs.

Modificarea comportamentelor de stil de viață Stresul vizat. Stresul provoacă o creștere a cortizolului, un hormon care determină organismul să păstreze grăsimi suplimentare, în special în secțiunea intermediară. Încercați să eliminați sau să reduceți persoanele și lucrurile cum să pierzi grăsimea făcând greutăți provoacă stres din viața dvs. De asemenea, puteți reduce cantitatea de stres și anxietate pe care o simțiți zilnic, gestionându-vă mai bine timpul, astfel încât să nu vă grăbiți în mod constant să vă îndepliniți termenele.

Dacă vă luptați cu stresul, luați câteva minute în fiecare zi pentru a sta jos, închide ochii, concentrați-vă asupra respirației și curățați-vă capul de toate gândurile și preocupările. Dormi mai mult. Studiile au arătat că lipsa somnului poate bsr 60 arzator grasimi apetit și grăsimea corpului.

  • Scădere în greutate bph
  • Analiza statistică a pierderii în greutate
  • Apa retinuta in tesuturi?
  • Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară.

Când nu dormi suficient, ai riscul creșterii pierd sincronizări greutate și a creșterii grăsimilor în jurul stomacului. Această sumă vă va ajuta să vă mențineți sănătatea, dar vă va ajuta să vă simțiți bine odihnit. Asigurați-vă că stingeți toate luminile.

Opriți orice dispozitiv electronic cum ar fi telefoane, tablete sau computere cu cel puțin 2 ore înainte de culcare. Urmărirea progresului și rămânerea motivată Găsiți un amic de dietă sau exerciții fizice. Pierderea în greutate pe cont propriu poate fi dificilă, mai ales atunci când oamenii din jurul tău mănâncă lucruri nesănătoase.

Scăpați de grăsime din burtă cu exerciții fizice

Găsește-ți un prieten cu care să alimentezi, astfel încât să te poți ajuta să ții unul pe celălalt motivat, să împărtășești sfaturi și trucuri și să-ți păstrezi reciproc compania în timp ce faci exerciții fizice. Studiile au arătat că oamenii pierd mai multă greutate și o mențin mai mult timp atunci când au un grup de sprijin bun.

Studiile au arătat că persoanele care urmăresc mâncarea pe care o consumă prin scrierea ei tind să slăbească mai repede și să o țină departe de cei care nu o fac. Asigurați-vă că sunteți cât mai exact posibil cu jurnalul. Aplicații precum MyFitnessPal și alte site-uri web vă ajută să urmăriți alimentele pe care le mâncați și vă permit să căutați conținutul caloric al diverselor alimente.

Faceți măsurători. Urmăriți-vă progresul luând măsurători ale taliei sau a greutății înainte de a începe dieta. Cântărește-te zilnic sau săptămânal pentru a vedea ce progrese ai făcut în timp.

ce sa faci pierde grasimea corporala

Încercați să vă cântăriți în același moment al zilei și purtați aceleași haine pentru o reflectare cât mai exactă a progresului. Greutăți-vă zilnic vă poate ajuta să identificați rapid orice problemă cu scăderea în greutate - dacă vedeți scala care crește, puteți să vă întoarceți în jurnalul dvs.

Cum pot scăpa de poala mea din burtă? Acest articol este pentru tine! Modificările generale ale alimentației, exercițiilor fizice și stilului ajutoare pentru pierderea în greutate viață te vor ajuta să pierzi grăsimea mai mică din burtă.

Am 13 ani. Se presupune că cântăresc de kilograme. Care este cel mai simplu și rapid mod de a pierde 10 kg.? La vârsta ta, este important să lucrezi cu profesioniștii medicali atunci când încearcă scăderea în greutate.

Discutați cu medicul dumneavoastră și cereți o sesizare pentru a vedea un dietetician înregistrat pentru mai mult ajutor.

Ce este slăbitul din greutate?

Dacă am 16 ani și slăbesc, sânii mei vor fi și mai mici? Încă crești, așa că este greu de spus dacă sânii tăi sunt pe deplin crescuți sau nu, dar sânii sunt făcuți din grăsime. Puteți pierde o anumită dimensiune a sânului, dar dacă pierdeți în greutate în general, acestea vor fi proporționale cu corpul vostru. Concentrează-te pe a fi sănătos și în formă. Am 16 ani si vreau sa slabesc. Ce ar trebuii să fac? Faceți un plan pentru exerciții fizice în fiecare zi și mâncați o dietă bine echilibrată.

diferența dintre pierderea în greutate și pierderea de grăsime

Bea multă apă și odihnește-te bine noaptea. Am 12 ani și cântăresc kg. Îmi este greu să mănânc alimente sănătoase, întrucât nu-mi plac foarte multe fructe și legume și nu am atât de mult timp pentru exerciții fizice. Orice sfaturi? Aruncați altceva din programul dvs. Evitați mâncărurile și sifonul.

Cum să pierzi grăsimea corporală

Serviți-vă cam jumătate din ceea ce mâncați în mod normal și așteptați o jumătate de oră înainte de a merge câteva secunde; este nevoie de aproximativ 20 de minute pentru ca stomacul să spună creierului că este plin.

Nu pot face exerciții de greutate din cauza unei deformări a piciorului, dar trebuie să pierd multă grăsime din burtă. Ce exerciții sunt cele mai bune pentru mine?

Încercați să faceți exerciții de bază cum ar fi loviturile cu foarfeca, scândurile, cuțitele etc. Căutați videoclipuri cu aceste exerciții pe YouTube pentru a vizualiza forma corectă și pentru a stabili dacă acestea necesită o greutate înainte de cum să pierzi grăsimea făcând greutăți le încerca. Am 10 ani și cântăresc 52 kg. Care sunt câteva antrenamente bune pentru a slăbi rapid? Un copil de zece ani nu trebuie să facă antrenamente. Doar să vă bucurați de lucruri precum eticheta, să jucați sport cu prietenii și să alegeți să fiți activi în loc să urmăriți televizorul sau să jucați jocuri video.

Cum îmi modific exercițiul pentru a slăbi dacă nu prea am de pierdut? Nu trebuie să vă modificați complet exercițiul. Doar asigurați-vă că vă ascultați corpul și cum să pierzi grăsimea făcând greutăți o pauză sau opriți-vă dacă vă simțiți slab, amețit și exagerat de extenuat. Asigurați-vă că mâncați bine și rămâneți hidratat.

romeo santos pierdere in greutate

Am 13 ani și sunt supraponderal, mă recuperez și eu de la o tulburare alimentară. Cum slăbesc fără să mă strecor în obiceiurile distructive? Spune-i mamei sau tatălui să vadă un dietetician. Această persoană își cunoaște afacerea și vă va pune pe un plan personalizat care funcționează pentru dvs. Dacă aveți un plan care este conceput special pentru a se potrivi stilului dvs. Dacă nu puteți merge la un dietetician, încercați să vă concentrați pe a deveni mai puternic prin exerciții fizice și acest lucru vă va permite să pierdeți în greutate fără a vă concentra doar pe alimente.

Nu este ușor, dar cu siguranțăeste posibil.

Ce sunt HIT-urile și cum se realizează? Antrenament de mare intensitate, interval. Se rulează pe banda de alergare un minut, se umblă timp de 30 de secunde.

slabire tacoma

Sau, încercați multe alte variante. Puteți combina chiar antrenamentul cu greutatea cu intervale, cum ar fi încorporarea cricurilor de sărituri sau a ghemușilor în greutate corporală între seturile de antrenament pentru greutate.

Menținerea ritmului cardiac în sus și în jos la intervale este cheia. Discutați întotdeauna cu medicul dumneavoastră înainte de a face schimbări drastice ale dietei. Vă vor putea spune dacă pierderea în greutate este sigură și potrivită pentru dumneavoastră.

Arde caloriile, iar acest lucru joacă un rol cheie în pierderea în greutate. Pe lângă faptul că te ajută să slăbești, exercițiul fizic a fost asociat cu multe alte beneficii, inclusiv o dispoziție îmbunătățită, oase mai puternice și un risc redus de multe boli cronice. Iată cele 8 cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate.

Mențineți stilul de viață pe care l-ați dezvoltat în timpul dietei pentru a vă ajuta să vă mențineți pierderea în greutate și reducerea de grăsimi pe termen lung. Dacă reporniți obiceiurile vechi, puteți recupera greutatea înapoi. Nu uitați, nu puteți face tratament la fața locului. Pierderea în greutate numai din burtica inferioară este imposibilă.

hca duce la pierderea în greutate

Concentrați-vă pe pierderea în greutate generală, o dietă sănătoasă și exerciții fizice pentru a scăpa de grăsimea stomacului. Vezi si.