13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog

Cât timp să arzi grăsimile saturate,

Deși nu puteți scăpa de grăsime doar dintr-o anumită parte a corpului, puteți face exerciții pentru a construi mușchii din coapse pentru a le face să pară tonifiate. Mâncarea pentru a pierde în greutate Mănâncă o dietă curată. Pentru a pierde în greutate, ar trebui să pierdere în greutate misiune viejo cea mai mare parte a caloriilor dvs. Acestea includ unele alimente înghețate inclusiv pizza congelată și mese pre-făcute inclusiv mese cu microunde.

Mănâncă mese mici pe tot parcursul zilei. Mâncarea mai multor patru până la cinci mese mici pe tot parcursul zilei, în loc de trei mese mari, vă poate ajuta să vă mențineți metabolismul ridicat și să vă suprimați pofta de mâncare, astfel încât să nu mâncați prea mult.

Nu doriți să ajungeți să mâncați mese mari mai des și să luați mai multe calorii! Limitați-vă aportul de grăsimi saturate. Grasimile saturate sunt mai putin benefice pentru organismul tau decat grasimile nesaturate si se gasesc de obicei in surse de animale, cum ar fi lactatele si carnea, precum si uleiurile hidrogenate. Multe dintre deserturile noastre preferate sunt umplute cu grăsimi saturate, așa că asigurați-vă că vă limitați aportul de dulciuri. Uleiurile de palmier și de nucă de cocos conțin cea mai mare cantitate de grăsimi saturate, dar untul și grăsimile animale transformate, precum untura și scurtarea conțin și o cantitate considerabilă de grăsimi saturate.

Uleiul de pește, pentru toți acizii grași omega-3 sănătoși, conține, de asemenea, un procent ridicat de grăsimi saturate, de aceea este important să citiți etichetele nutriționale pe alimentele pe care le achiziționați și să limitați dimensiunile porțiunilor dvs.

X Sursa de cercetare Este important să rețineți că ar trebui să limitați, fără a exclude grăsimile saturate din dieta dvs. Grasimea saturată ocazională este bine, mai ales dacă oferă și alte beneficii pentru sănătate, cum ar fi peștele sau nucile. Cât timp să arzi grăsimile saturate carnea de vită și carnea de porc cu pui și curcan. Peștele este, de asemenea, mai scăzut în grăsimi decât majoritatea cărnii roșii și are beneficii suplimentare pentru sănătate.

Când este posibil, ar trebui să optați pentru pește proaspăt peste sardine, ton sau alte pește ambalate în ulei. Aceste alimente vă vor ajuta să vă simțiți plini și vă vor oferi nutriția necesară, astfel încât să nu fiți lipsiți de nutrienți esențiali, deoarece mâncați o dietă cu conținut scăzut de grăsimi pentru a pierde îndepărtați buza grasă greutate.

Mănâncă o mulțime de lactate cu conținut scăzut de grăsimi. Calciul ajută la reglarea modului în care celulele grase depozitează și descompun grăsimile, în timp ce lactatele cu conținut scăzut de grăsimi precum laptele și iaurtul pot ajuta la promovarea pierderii în greutate. Alegeți lactate cu conținut scăzut de grăsimi în loc de lactate întregi sau fără grăsimi.

Gândiți-vă de două procente sau unu la sută în loc de lapte integral sau de lapte fără grăsimi. Opțiunile lactate cu conținut scăzut de grăsimi sunt adesea mai bune decât lactatele care nu au grăsimi, care sunt de obicei ambalate pline de zaharuri. Includeți mai multe lapte, iaurt și brânză de cabană în dieta dvs. Aceste surse lactate au un conținut mai scăzut de grăsimi decât majoritatea brânzeturilor tari, cremelor și unturilor.

Oricine are vârsta de nouă ani ar trebui să consume aproximativ 3 căni de lapte pe zi. Alcoolul este o sursă de calorii goale pe care veți dori să o eliminați cât mai mult din dieta dvs. Chiar și consumul moderat de alcool poate crește cantitatea de calorii cât timp să arzi grăsimile saturate care o consumi, îți poate reduce motivația pentru exerciții fizice și îți poate afecta negativ somnul.

Aceasta înseamnă una sau mai puține băuturi zilnic pentru femei și două sau mai puține băuturi zilnic pentru bărbați. O băutură este echivalentă cu 12 cât timp să arzi grăsimile saturate de bere, 5 oz de vin sau 1,5 oz de lichior. Evitați consumatorii de dietă. În timp ce există un anumit loc pentru iertare în alimentația dvs.

Acestea trebuie evitate pe cât posibil. Ia alimente cu calorii goale și fără beneficii nutriționale din dieta ta. Trebuie evitate băuturile precum soda și alimentele precum cartofii prăjiți congelați și cerealele dulci pentru micul dejun. Pentru a pierde această grăsime, va trebui să vă reduceți grăsimea totală a corpului.

Este esențial să fii realist în ceea ce te poți aștepta de la pierderea în greutate. Crește-ți antrenamentele cardio. Exercitiile cardiovasculare sunt o modalitate foarte buna de a arde grasimi. Pentru a pierde grăsimea totală a corpului și, prin urmare, pentru a pierde grăsimea în regiunea interioară a coapseiar trebui să crești timpul pe care îl faci exercitarea cardiovasculară sau să crești zilele în care faci exerciții cardiovasculare.

Încercați antrenamentul la intervale. Antrenamentul la intervale cum slăbesc în siguranță alternarea unor explozii intense de activități viguroase cu perioade de activitate mai ușoară. Făcând antrenamente la intervale va arde mai multe calorii și, prin urmare, va arde mai multe grăsimi.

Vizează timp de 30 de minute sau mai mult de antrenament la intervale de patru până la cinci ori pe săptămână. Pentru a face un ghemuit de perete, așezați-vă spatele de un perete plat și îndoiți genunchii la un unghi de 45 de grade.

Grasimi - ghid complet. Afla care sunt sanatoase si care sunt nocive

Țineți această poziție timp de 30 de secunde, apoi stați în picioare și odihniți-vă. Faceți patru seturi de 10 repetări. Faceți înconjurul camerei. Acest exercițiu este un pic de cardio cuplat cu tonifierea.

Grasimi mononesaturate

Combinația de întărire și cardio te va ajuta să arzi calorii majore în timp ce îți îndrepți mușchii interni ai coapsei. Stai cu picioarele late și genunchii și degetele de la picioare îndreptate spre exterior. În această poziție, mâna ar trebui să ajungă până la podea imagine o broască șezând! Ghemuiește-te cât poți de jos, dar ține-ți pieptul sus și asigură-te că genunchii sunt aliniați peste degetele de la picioare.

Sări în aer și rotiți-vă corpul un sfert de tură în timp ce vă aduceți picioarele laolaltă. În timp ce sari, balansează-ți brațele peste cap pentru a-ți propulsa corpul. Aterizați într-un ghemuș ghemușul trebuie să fie cât mai adânc posibil. Și săriți din nou până când completați o rotație completă patru salturi vor constitui o rotație completă.

Repetați de câte ori este posibil timp de 1 minut. Apoi, repetați în timp ce rotiți în direcția opusă. Încercați să strângeți perna așezată. Stai pe un scaun robust unul care nu are roți și odihnește-ți picioarele pe podea cu genunchii aplecați la un unghi drept 90 de grade.

Așezați perna între genunchi și coapse.

Comentarii

Expirati in timp ce strangeti perna intre coapse. Ar trebui să-l imaginați ca și cum încercați să stoarceți umplutura din pernă. Țineți această apăsare timp de 1 minut și respirați normal în timp silkor slăbire faceți acest lucru. Încercați aducția laterală de șold. Acest exercițiu vizează adductorii dvs.

vezi rezultatele scăderii în greutate într-o săptămână

Făcând această mișcare va ajuta la creșterea tonusului muscular și va ajuta la arderea stratului de grăsime de pe coapsele tale interioare, atunci când este combinat cu exerciții cardio regulate.

Întinde-te de partea ta. Picioarele trebuie să fie drepte cu un picior stivuit deasupra celuilalt. Puteți îndoi brațul de jos și așezați-vă sub cap pentru sprijin, în timp ce vă sprijiniți celălalt braț în partea dvs.

Șoldurile și umerii trebuie să fie perpendiculari pe podea și capul trebuie să fie aliniat drept cu cât timp să arzi grăsimile saturate vertebrală. Sprijină-ți coloana vertebrală întinzându-ți mușchii abdominali și aduce piciorul inferior înainte. Ar trebui să stea în fața piciorului superior.

În acest moment, ambele picioare trebuie să fie în continuare drepte, dar piciorul piciorului superior ar trebui să fie adus în jos, astfel încât ambele picioare să se sprijine pe podea. Ridicați piciorul inferior de pe podea.

Respirați și ridicați ușor piciorul inferior, astfel încât să se ridice deasupra piciorului piciorului superior. Ridicați picioarele până când șoldurile încep să se înclineze sau până când simțiți tensiune în partea inferioară a spatelui sau în mușchii oblici.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Inhalați și întoarceți piciorul la podea într-o manieră controlată. Treceți treptat, astfel încât să vă sprijiniți de cealaltă parte. Repetați exercițiul, întinzând celălalt picior, pentru a termina un set. Repetați această ridicare de 10 ori; faceți acest lucru pentru trei seturi pe fiecare parte, alternând laturile.

Cum să scapi de grăsimea interioară a coapselor | bancurinoi.ro

Iubindu-ți corpul Fii realist. Realizează că ești probabil cel mai prost critic al tău și îți observi grăsimea interioară a coapsei mai mult decât o face altcineva. Întreabă-te: coapsele mele au nevoie de atâta muncă pe cât cred eu, sau văd mai multă grăsime interioară a coapsei decât există? Evaluați dacă sunteți extrem de critici pentru corpul vostru. Poate doriți să solicitați unui membru de familie de încredere sau al unui prieten apropiat o evaluare sinceră a grăsimii interioare a coapsei.

Această persoană vă poate ajuta să identificați dacă aceasta este o zonă care poate avea nevoie de slăbire și tonifiere sau dacă sunteți excesiv de critică pentru propriul corp.

cum poate o singură mamă să piardă în greutate

Pentru o evaluare medicală adevărată a stării corpului dumneavoastră, vizitați medicul dumneavoastră. Acestea pot oferi informații exacte despre zonele în care colectați grăsime și vă pot ajuta să calculați indicele de masă corporală IMC și să înțelegeți exact ce înseamnă.

Căutați pozitivele. În timp ce coapsele tale pot avea mai multă grăsime decât v-ați dori, există și alte părți ale corpului dvs. În schimb, asigurați-vă că veți petrece ceva timp recunoscând caracteristicile corpului dvs. Numește trei părți ale corpului tău care sunt atractive și te fac să te simți bine.

S-ar putea să aveți brațe puternice, burtă plată, dinți drepți sau ochi verzi strălucitori.

nu faci atunci când încearcă să slăbești

Oricare dintre părțile corpului îți plac cel mai mult, asigură-te că evidențiezi această caracteristică. Apreciază-ți corpul. Corpul tău este o mașină uimitoare care te poartă în viața ta de zi cu zi. Vă poate ajuta să acordați mai multă atenție la ceea ce poate face corpul dvs. Amintiți-vă că corpul dvs. Vreau să-mi ard grăsimile pe coapse fără să-mi cât timp să arzi grăsimile saturate mușchi pe ele, pentru că am deja coapse foarte musculoase.

Va trebui să ardeți grăsimea totală, ceea ce înseamnă să faceți exerciții cardio.

Care este cel mai sănătos ulei pentru prăjit | Agenția de presă Rador pastile pentru dieta arde ms

Acest lucru vă va ajuta să slim în jos, păstrând mușchiul pe coapse. Ce ar trebui să mănânc pe parcursul zilei pentru a menține o dietă sănătoasă și curată? Aveți întotdeauna cunoștință de dimensiunile porțiilor și evitați alimentele procesate. Ce ar trebui să mănânc dimineața?

Căi de a pierde grăsime corporală

Mâncați ovăz, iaurt grecesc sau un fel de pâine sănătoasă, fie cu piure de avocado cu ou, fie doar cu pâine cu ou. Pentru micul dejun, încercați întotdeauna să includeți fructe și proteine. Astfel, un mic dejun preferat ar fi niște făină de ovăz, un ou scrâșnit pe lateral și o banană sau câteva afine.

Ce exercitii pot face pentru a slabi acasa? Dacă puteți ieși afară, încercați să alergați, să faceți biciclete, să înotați sau să faceți sprint.

Mâncarea pentru a pierde în greutate

Cum pot pierde grăsime în coapsele mele interioare? Încercați să așezați pereții, alergând și trambulând. Cel mai bun exercițiu este înotul; încercați să cât timp să arzi grăsimile saturate cel puțin o oră pe săptămână.

Fac multe exerciții, dar nu pierd în greutate. Stii de ce? Este necesar nu numai să faceți exerciții fizice, ci și să mâncați sănătos și cu moderație. Pierderea în greutate apare numai dacă arzi mai multe calorii decât mănânci într-o zi. Exercitiile fizice te vor ajuta sa arzi mai multe calorii, dar daca tot consumi cat mai multe sau mai multe calorii decat arzi, nu vei slabi.

Există câțiva alți factori posibili: 1 Poate că nu o faceți suficient de mult.