Eurodiet. Stil de viață

Conservarea pierderii în greutate a masei, Când slăbim, unde se pierde de fapt greutatea? - azi am invatat

Alimentație adecvată pentru box.

Nutriție sportivă pentru boxeri. Câștigarea masei musculare și pierderea în greutate Alimentație adecvată pentru box. Câștigarea masei musculare și pierderea în greutate Nimeni nu vrea să obosească din timp, să se simtă ca o lămâie stoarsă sau să nu poată face exerciții fizice cu toată puterea.

Și se întâmplă să nu existe suficientă energie deja înainte de antrenament. Alimentație adecvată în box este o garanție a sănătății, a conservării energiei, a îmbunătățirii eficienței antrenamentului și a dezvoltării forței unui boxer. Dieta unui boxer trebuie să conțină toți nutrienții, vitaminele și oligoelementele importante și să acopere în totalitate cheltuielile sale de energie.

Dacă antrenamentele dvs. Cu toate acestea, rețineți că, dacă intensitatea antrenamentelor dvs. Dacă nutriția este excesivă, aceasta va deveni imediat vizibilă în aspectul dumneavoastră - masa va crește, dar mușchii nu, ceea ce înseamnă că greutatea va crește datorită excesului de grăsime.

Dacă greutatea nu se schimbă sau fluctuează într-un interval mic, atunci nutriția ți se potrivește complet Un rol important în construirea mușchilor îl joacă proteine, ar trebui să aibă cel puțin 2 grame pe 1 kilogram de greutate în dieta unui boxer.

Din proteinele vegetale, soia, fasolea, fulgi de ovăz, hrișcă, cartofi, orez, pâine de secară sunt cele mai potrivite. O condiție prealabilă pentru nutriția unui boxer trebuie să fie grăsimi - nu mai puțin, dar nu mai mult de 2 grame pe 1 kilogram de greutate.

Conservarea masei

Echilibrul grăsimilor animale și vegetale din organism este foarte important, deoarece ambele tipuri de grăsimi conțin substanțe esențiale, acizi și oligoelemente cu care organismul trebuie să fie saturat. Glucidele - principalele surse de energie - trebuie să fie întotdeauna suficiente în corpul unui boxer. Vă reamintim că cei consumați glucide trebuie să fie dificil sau digerabil lent.

Numai în acest caz pot deveni surse demne de energie.

CUM SĂ URMAȚI O DIETĂ DE REDUCERE PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE - FITNESS -

Mai multe despre carbohidrații simpli și complecși Încercați să evitați carbohidrații simpli și caloriile goale găsite în dulciuri, produse de patiserie, tot felul de bomboane de ciocolată, prăjituri, prăjituri și multe altele. Dar nu profitați de ocazia de a mânca vreo legumă - vă va fi întotdeauna utilă!

Legume conțin fibre, care au un efect benefic asupra activității tractului gastro-intestinal, promovează îndepărtarea substanțelor nocive și a toxinelor din organism. Consumul de fructe și legume este important în orice perioadă a anului. Dacă dintr-o dată se dovedește că nu primești suficiente vitamine și minerale sintetizate împreună cu alimente conservarea pierderii în greutate a masei vei observa imediat acest lucru din starea ta, precum și de modul în care părul, unghiile și pielea ta au început să arateatunci ar fi mai bine să iei vitamineîn tablete care se vând la orice farmacie.

Și nu luați niciodată vitamine sau suplimente scăpate de sub control - asigurați-vă că primiți recomandarea medicului dumneavoastră pentru orice conservarea pierderii în greutate a masei. Pe lângă forța și rezistența musculară, este necesar, de asemenea, să avem grijă de sistemul nervos. Pentru ca sistemul nervos să se odihnească și să funcționeze corect, acesta trebuie întreținut. Acest lucru poate fi ajutat calciuceea ce este util și în cazurile de crampe musculare. Toate produsele lactate în special brânza și brânza de vaciprecum și peștele și fasolea, sunt bogate în calciu.

Aportul zilnic de calciu pentru un boxer nu este mai mic de 1 și nu mai mult de 2 grame. Important pentru corp și fosfor, care trebuie primit zilnic 1,5 - 2,5 grame. Brânza, ficatul, carnea, peștele, leguminoasele, fulgi de ovăz și hrișcă sunt bogate în fosfor.

Asigurați-vă că alimentele pe care le consumați nu sunt sărate.

Eurodiet. Stil de viață

Dar nici nu trebuie să vă lipsiți complet de sare, deoarece sarea părăsește corpul împreună cu transpirația în timpul efortului fizic. Dacă faceți mișcare des și mult, atunci poate exista o deficiență de sare în organism, care nu ar trebui permisă. Alimentația sportivă trebuie să fie cât mai variată.

Nu vă privați de produse lactate carne, pește, ouă, legume, fructe.

  • Cel mai bun supliment pentru a arde celulele de grăsime
  • Antrenamentul cu greutăți benefic pentru conservarea masei musculare la adulții cu suprapondere sau obezitate © Autor: Acasandrei Mihaela, Nutriționist - Dietetician Exercițiile de tip cardio constituie cea mai frecventă alegere în rândul persoanelor care doresc să scadă în greutate însă, potrivit unui studiu publicat în jurnalul științific Obesity la care au participat aulți cu suprapondere sau obezitate cu vârste în jurnul a 60 de ani, antrenamentele cu greutăți sunt cele mai potrivite pentru persoanele în vârstă în vederea conservării masei musculare, comparativ cu exercițiile aerobice.
  • O lume cu oameni sănătoși, plini de viață, mereu cu zâmbetul pe buze și cu o greutate ideală.

Dar nu trebuie să mănânci de toate. Cantitatea maximă de alimente consumate pe zi nu trebuie să depășească 3,5 kg.

Înainte de competiție, alimentele devin mai hrănitoare, conservarea pierderii în greutate a masei volumul porțiilor este redus, dar frecvența aportului său crește. Este mai bine să luați mâncare întotdeauna în același timp - corpul se obișnuiește cu el și începe să lucreze conform unui regim bine coordonat. Este mai bine să mâncați nu mai târziu de 2 ore înainte de antrenament și nu mai devreme de o jumătate de oră după acesta. Nu te poți antrena strâns, deoarece corpul va trebui să facă o muncă dublă - pentru a cheltui energie pentru digestie și pentru munca musculară.

În cele din urmă rezultat din cursuri va fi scăzut și cel mai probabil nu vă veți simți bine.

Ce este o dietă de tăiere?

Dar este, de asemenea, interzis să te antrenezi pe stomacul gol - puterea ta pur și simplu nu este suficientă pentru toate tipurile de sarcină, te vei antrena în exces, nu te vei simți bine, iar rezultatul exercitării în această stare va fi, de asemenea, mic. Nu s-a spus niciun cuvânt despre băut, deși este la fel de important ca și mâncarea. Băutură de asemenea, nu poate fi necontrolat. Este foarte important să nu bei prea puțin, dar obiceiul de a bea mult nu va duce la nimic bun.

Pe lângă apă, se recomandă să beți ceai, de preferință verde, apă minerală, sucuri de fructe și legume, cvas de pâine, lapte, chefir, iaurt.

Ce este Recompoziția corpului?

Și amintiți-vă, principalul lucru este să observați în toate măsurile. Dieta ta trebuie să fie variată, echilibrată și să conțină maximum de alimente sănătoase.

Antrenamentul unui boxer și al unui culturist, deși au la prima vedere unele asemănări, sunt încă diametral diferite unul de celălalt. Un culturist poate crește greutatea corporală, permițând o anumită creștere a masei grase, dar după un ciclu de creștere a masei, trebuie urmat un ciclu de slăbire. În box, totul este diferit - sunt permise doar acele antrenamente și o astfel de dietă care ar oferi o creștere a masei musculare slabe sau menținerea unei greutăți corporale constante.

Eurodiet: o metodă de pierdere în greutate sub supraveghere medicală A ține o dietă numai pentru a pierde kilograme nu rămâne fără consecințe asupra sănătății.

Cu această constanță, totuși, este necesar să crească rezistența, forța și impactul și viteza acestuia. Este clar că multe depind de datele genetice ale boxerului și de caracteristicile corpului său. Cu toate acestea, există în prezent o nutriție sportivă ideală nu numai pentru culturist, ci și pentru boxer.

Vă va permite să vă atingeți rapid obiectivele, să reduceți timpul de recuperare și să îmbunătățiți parametrii fizici. Vă prezentăm o listă de suplimente nutritive care sunt ideale nu numai pentru boxeri, ci și pentru sportivii implicați în alte arte marțiale.

Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, aplica la unul dintre posturile disponibile.

Aminoacizi Aceste suplimente nutritive au mai multe proprietăți benefice. În primul rând, sunt absorbiți foarte repede. În al doilea rând, acestea sunt cel mai valoros material pentru țesutul muscular. Puteți utiliza următoarele: Citrulina - promovează recuperarea mai rapidă după antrenament - - reface mușchii, este o sursă de energie în timpul antrenamentului - - pe lângă accelerarea recuperării, acești aminoacizi sunt un puternic agent anticatabolic - - acționează ca un stimulent pentru sistemul nervos al luptătorului Puteți lua aminoacizi dintr-o dată - înainte și imediat după antrenament.

Complex de recuperare Acest supliment este un complex de mai mulți agenți reducători - BCAA, citrulină și glutamină.

Dacă este mai ușor să obțineți un complex de restaurare, atunci îl puteți lua fără a utiliza aminoacizi.

71 kg pierd in greutate

Adaptogeni Acest tip de nutriție sportivă este un extract din plante care ajută la îmbunătățirea tonusului corpului, a rezistenței și a concentrării. Acestea includ citronă. Pentru cel mai bun efect, este permisă utilizarea combinată a doi adaptogeni.

Stimulante Stimulantele pot fi foarte benefice pentru boxer deoarece cresc viteza și puterea pumnului, cresc rezistența și îmbunătățesc răspunsul. Printre altele, adaptogenii promovează arderea grăsimilor subcutanate, ceea ce este, de asemenea, important. Stimulanții trebuie luați cu de minute înainte de începerea luptei. Complexe de vitamine și minerale Antrenamentul cu volum mare înseamnă un consum crescut de vitamine și minerale. Principalul simptom al lipsei acestor elemente este scăderea performanței sportive și o deteriorare a bunăstării.

În plus, vitaminele și mineralele sunt implicate în toate procesele metabolice, astfel încât lipsa lor va afecta cu siguranță performanțele luptătorului. Sub influența antrenamentelor cu volum mare, corpul începe să elibereze cantități mari de hormon al stresului care descompune mușchii. Dacă scopul dvs. Luați 1 oră înainte de antrenament și 30 de minute după antrenament. Antioxidanți Aportul suplimentar de antioxidanți este extrem de important nu numai pentru boxeri, ci și pentru alți luptători.

În timpul antrenamentului, apar multe reacții oxidative, ale căror produse sunt radicali liberi. Ele otrăvesc corpul, favorizează inflamația și înrăutățesc starea generală a corpului.

Maca beneficiază de pierdere în greutate

Din acest motiv, aportul suplimentar de antioxidanți va ajuta la evitarea efectelor negative ale producției crescute de radicali liberi și la îmbunătățirea semnificativă a sănătății luptătorului.

Nu există o dietă specifică pentru boxeri care să funcționeze pentru toată lumea. Fiecare persoană are nevoi specifice de hrană.

Cu toate acestea, în ceea ce privește nutriția, ca și în alte aspecte, merită să aderați la adevăruri simple, dovedite în timp, care stau la baza nutriției sportive a unui boxer. Mâncarea nu trebuie să fie elegantă. Regulile și trucurile dietetice dificile nu funcționează pentru toată lumea în mod egal și adesea nu funcționează deloc.

Conserva musculare în timpul pierderii în greutate

Respectați regulile dietetice simple și urmați principiul de bază: Dacă doriți să aveți un corp subțire, potrivit pentru un boxer și să vă simțiți sănătos și puternic, atunci ar trebui să maximizați intensitatea și durata antrenamentelor și să mâncați bine. Nutriția pentru un sportiv, în special luând în considerare specializarea, joacă un rol crucial, deoarece ajută la menținerea și consolidarea sănătății, creșterea eficienței, obținerea de rezultate sportive ridicate și recuperarea după competiții și antrenamente dificile.

10 kg pierdere în greutate într-o lună

În primul rând, nutriția unui boxer, ca pentru orice persoană, trebuie să fie echilibrată și completă în calitate și cantitate și rațională, în funcție de costurile cu energia. De asemenea, mâncarea trebuie să arate apetisantă, să fie bine absorbită, să fie inofensivă și de înaltă calitate.

  1. Eurodiet: o metodă de pierdere în greutate sub supraveghere medicală - Eurodiet
  2. Când slăbim, unde se pierde de fapt greutatea? - azi am invatat
  3. Tarot pentru pierderea in greutate
  4. Arde grăsimea

În același timp, este important ca sportivul să urmeze dieta în funcție de încărcăturile din zilele de antrenament și competiții și în timpul zilei. Deci, conținutul caloric al dietei unui boxer se calculează pe baza faptului că un atlet cheltuie kcal pe 1 kg din greutatea sa pe zi.

Este mai bine să includeți zahărul în dieta boxerului doar pentru îndulcirea felurilor de mâncare și sub formă de feluri de mâncare dulci. Cu toate acestea, cu antrenamente intense și lungi, puteți lua o dată g zahăr pentru a umple rapid energia consumată. Vitamine Cantitatea și tipurile de vitamine ar trebui incluse în nutriția sportivă pentru boxeri, în funcție de starea generală a corpului, de zona climatică în care se află sportivul, de volumul și tipul de încărcare.

De asemenea, este eficient să suplimentați nutriția boxerului cu complexe de vitamine. Dacă aceste vitamine nu sunt suficiente pentru organism, atunci vitaminele sintetice sunt incluse în dietă, medicul trebuie să prescrie și să determine doza.

Macro și microelemente Dieta unui boxer trebuie să conțină suficiente minerale pentru ca organismul să funcționeze normal și să facă față sarcinilor mari. Deci, pe zi, un sportiv trebuie să primească mg de calciu găsit în produsele lactate, cereale și ouămg de fosfor produse lactate, carne, pește, ouă, cerealemg de magneziu mazăre, pâinecereale, brânză, macroumg potasiu leguminoase, fructe uscate, cartofi.

Fibre alimentare și apă Un boxer adult trebuie să consume g de fibre dietetice pe zi este util să consumați leguminoase, morcovi, varză, sfeclă, prune uscate și pâine integrală. În funcție de specializarea sportivă și de temperatura aerului, sportivul trebuie să bea litri de apă pe zi la temperatura normală a aerului și antrenament intensiv - litri pe zi.

Eurodiet. Stil de viață | Clinica Medicum

Boxerii sunt sfătuiți să bea des și puțin câte puțin, fără a se limita la băut. Băutura principală este ceaiul verde, precum și apa minerală, cvasul pâinii, sucurile, infuzia de măceșe. Alimente utile pentru boxeri Este de dorit ca dieta zilnică a boxerului să includă lapte și produse lactate, brânză conservarea pierderii în greutate a masei vaci, smântână și smântână, brânză, păsări de curte, pește, produse din pește și în special fructe de mare, slăbește stilul de viață, cereale, pâine, cartofi, leguminoase și produse de ovăz, legume morcovi, varză, sfeclă, roșii, ceapă.

Din grăsimi - unt și uleiuri vegetale, grăsimi animale. În plus, fructele de pădure și fructele sunt bogate în vitamine C, PP și betacaroten, sucuri de legume și fructe. De asemenea, se recomandă consumul de miere în timpul competițiilor și antrenamentelor intense. Dieta sportivului Pentru un ciclu complet de antrenament și competiție, este important ca un boxer să mănânce conform meniului de amenajare, întocmit pentru o săptămână.

De exemplu, carnea fiartă, păsările de curte, garniturile de legume, ouăle, bulionele, fulgi de ovăz și terci de hrișcă, ceai cu zahăr, sucuri, cafea.