Recuperare parolă

Alăptează și încearcă să slăbească, Slăbeşte sănătos după naştere - Dieta ideală în timpul alăptării

Cum poți slăbi sănătos după ce ai încetat alăptarea? Cele 14 kilograme pe care ar fi trebuit să le iei în greutate s-au transformat în mult mai multe? Perioada de după naștere a fost plină de încercări de a scăpa de kilogramele în plus, însă alăptarea nu ți-a permis să adopți o dietă drastică?

Mamele care alăptează se confruntă atât cu problema de insuficiență a unor substanțe hrănitoare, cât și cu acele kilograme în plus acumulate în timpul sarcinii. Desigur, nu este nimic în neregulă dacă vrei să slăbești atunci când alăptezi și, de asemenea, nu este greșit să amâni pentru mai târziu slăbitul, având în vedere toate responsabilitățile din viața unei mame.

Problema cea mare este cum să avem o dietă benefică în această perioadă de alăptare, importantă atât pentru mamă, cât și pentru dezvoltarea bebelușului.

Alăptarea și slăbitul | bancurinoi.ro

Neștiind ce dietă să urmez în primele luni după naștere, încercam să mănânc de toate, pentru că astfel  credeam că laptele va fi mai alăptează și încearcă să slăbească, mai hrănitor pentru copilul meu, unde mai pui că în primele luni de viață fetița mea se afla într-un incubator, iar atașarea la sân a fost mult mai dificilă decât credeam. Totuși, după puțin timp, am început să-mi pun unele întrebări și răspunzuri… mai greu am găsit. Dar eram determinată, așa că am consultat cărți de specialitate care mi-au spulberat preconcepțiile și mi-au indicat direcția în care trebuia să merg pentru ca corpul meu să revină la un regim normal.

Povestea mea este similară cu multe altele pe care le-am auzit de la prietene și cititoare ale blogului meu, iar fiecare poveste îmi reamintește că nu există reguli prea stricte atunci când vine vorba despre alăptarea copilului desigur cu mici excepții despre care voi vorbi mai jos — mama care alăptează trebuie să ia niște decizii hotărâtoare privitor la dieta ei, în pofida oricăror stereotipuri, conducându-se atât după instinct, cât și după studii medicale și sfaturi competente și bine!

Sunt sigură că multe mame trec prin situații similare sau mai grave, iar experiența alăptării este o luptă pe care o duc zilnic. De aceea ignoranța în ceea ce ține de alăptare nu este deloc binevenită. Cum spuneam, știu că multe mame au ajuns să treacă prin momente extrem de stresante, făcându-și griji mai ales pentru copil, dar și pentru corpul lor, neștiind că în perioada alăptării este normal să păstrezi grăsimile suplimentare acumulate în timpul sarcinii pentru a fi consumate în timpul alăptează și încearcă să slăbească.

alăptează și încearcă să slăbească slăbește în câteva săptămâni

Corpurile noastre sunt diferite, de aceea pierderea acestor kilograme în plus variază de la caz la caz — unele mame își pierd greutatea în câteva săptămâni, altele mai târziu. Totuși este important să pierzi această greutate suplimentară la un moment dat și să alăptează și încearcă să slăbească o duci până la o altă sarcină sau deja ulterior aceasta să nu facă parte din viața ta de zi cu zi.

alăptează și încearcă să slăbească doză universală a arzătorului de grăsimi

Dacă pierderea greutății nu are loc, va fi dificil să revii la o greutate sănătoasă mai târziu. Vrei mai mult? Descoperă și tu cartea necesară pentru alimentația corectă în sarcină și alăptare Click aici Voi mai adăuga aici că atenția față de alimentația în alăptare va asigura un proces mai fericit atât mamei, cât și copilului.

Trei poziţii de alăptare: leagăn, lateral şi culcat lateral

În timpul alăptării, este bine să pierzi din greutate suplimentară treptat, folosind principii de alimentare sănătoase. Dacă pierzi până la aproximativ jumătate de kilogram pe săptămână este normal.

  • Nu te grăbi să slăbeşti nesăbuit, dar nici nu neglija kilogramele în plus.
  • Ce ar trebui să facem pentru a ne fi mai ușor să slăbim în timp ce alăptăm Alăptatul ne poate ajuta să slăbim?
  • Cum slabesti in perioada alaptarii?
  • Pierderea de grăsime 2 luni

Nota bene! Mai ales în cazul alăptării, nu folosi diete care promit că vei slăbi rapid, fie că este vorba de sarcină, fie de alăptare. Aceste diete nu au un echilibru bun de nutrienți și, de fapt, vei ajunge să te simți extenuată și vei slăbi în detrimentul tău. În cele ce urmează voi vorbi despre cum ne alegem rețetele și dieta potrivită atunci când alăptăm și ce alimente ar putea provoca dificultăți.

De asemenea, am decis să îți prezint 7 rețete clasice pe care obișnuiam și eu să le pregătesc atunci când alăptam și care m-au ajutat să mențin sănătatea bebelușului și a mea. Nu sunt în niciun caz unicele rețete recomandate, însă pe baza exemplului ai putea și tu să-ți alcătuiești rețete benefice pentru tine și bebe. Cum poate afecta dieta mamei laptele și copilul? Există o mulțime de informații conflictuale despre ceea ce pot sau nu pot mânca mamele în timpul alăptării, iar acestea pot varia în funcție de cultură și tradiție.

În unele culturi, un aliment poate fi considerat benefic pentru o mamă care alăptează, dar în altă cultură mamele pot fi avertizate împotriva aceluiași aliment. Așadar, cum afectează dieta mamei laptele?

alăptează și încearcă să slăbească pierderea de grăsime placebo

Pentru a răspunde la această întrebare ar trebui să ne debarasăm de câteva mituri populare, transmise prin sfaturile pe care le auzim de la oameni care ne vor binele, însă care nu se bazează pe fapte și cercetări medicale.

Un mit popular spune că dacă o femeie care alăptează are o dietă săracă, calitatea laptelui ei nu va fi suficient de bună. Ceea ce trebuie să înțelegem este că laptele matern este o substanță vie care se racordează mereu la nevoile unui bebeluș și conține substanțe nutritive vitale, care nu pot fi replicate.

Calitatea laptelui nu se schimbă din cauza dietei unei persoane.

Micul dejun

Mamicile care se confruntă cu foametea produc în continuare lapte oferind o nutriție optimă pentru bebelușii lor. Fii atentă: alimentele puternic aromate, cum ar fi usturoiul, ardeiul iute sau sosul de soia, pot schimba gustul laptelui matern.

Totuși este posibil ca acest lucru să ajute un bebeluș să se obișnuiască cu dieta familiei înainte de a începe administrarea hranei solide. De asemenea, deși o dietă sănătoasă ar putea însemna dietă variată, echilibrată și naturală eliminând sau limitând pesticidele, insecticidele și îngrășămintele chimicelaptele matern conține niveluri ridicate de antioxidanți, care pot compensa expunerea la substanțe chimice.

În general, se recomandă ca mamele care alăptează să evite peștele, care, uneori, poate avea un conținut ridicat de mercur.

Proteinele, cheia siluetei

Un alt mit este că este nevoie să urmezi o dietă specială pentru alăptare. De fapt, o mamă care alăptează nu are nevoie de alimente speciale pentru a produce lapte sau pentru a-și crește cantitatea de lapte. Cu excepția cazului în care există un motiv fizic sau fiziologic pentru producția scăzută de lapte, o mamă care alăptează va putea produce suficient lapte pentru copilul ei, indiferent de ceea ce mănâncă.

Nu există un aliment special care trebuie să fie consumat în mod necesar, mai ales dacă acesta este unul neobișnuit sau chiar dezgustător pentru mamă.

Slăbeşte sănătos după naştere - Dieta ideală în - bancurinoi.ro, inspiratie zi de zi

Mamele care alăptează pot și trebuie să mănânce tot ce le este pe plac, dar fără abuz. Descoperă și tu cartea necesară pentru alimentația corectă în sarcină și alăptare Click aici Dacă o mamă care alăptează nu are alergii ea trebuie să includă în dietă produsele care provoacă cel mai frecvent alergii, cum ar fi laptele, ouăle, grâul, soia, nucile și peștele. Grija și hrănirea unui bebeluș poate consuma uneori multă energie.

De aceea, mănâncă alimente hrănitoare variate, care stimulează energia, iar aceasta te poate ajuta să suplinești propriile rezerve de sănătate și energie. Alimente interzise in timpul alaptarii Am mai spus-o anterior — nu există alimente interzise în timpul alăptării. Totuși pentru a menține sănătatea copilului, dar și a ta, nu consuma alimente care îți vor dăuna, întrucât invariabil acestea vor dăuna și copilului. Există o listă a substanțelor care nu sunt deloc recomandate spre consum în timpul alăptării pentru că ajung în lapte și pot afecta sănătatea copilului.

alăptează și încearcă să slăbească perioada ta te face să slăbești

Vezi mai jos care sunt acestea: Alcoolul: Consumul de alcool, mai ales în doze mari, este foarte nociv, întrucât alcoolul ajunge în sânge. Totuși, mamele pot să-și permită alcool în doze mici, mai ales în cazul în care regimul de alăptare a bebelușului este deja format, astfel mama poate ști cât timp are până la următoarea alăptare și poate aștepta greutate pierde 50 de kilograme alcoolul va ieși din sistemul circulator.

Dacă în schimb, bei cantități mari de alcool și alăptezi, cu siguranță vei afecta într-un fel sau altul și copilul. Țigarile: Fumatul la fel comportă riscuri. Totuși, dacă mama nu se poate lăsa de fumat, ar trebui cel puțin să nu hrănească bebelușul imediat după fumat. Cel mai bine ar fi să încerci să fumezi rar, cât mai departe de bebe, astfel alăptează și încearcă să slăbească fumul să nu ajungă la el, dar să îți și schimbi hainele după asta.

Nota Bene!