Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor - Myprotein Blog

Adaptare la pierderea de grăsime, Doriti sa fiti suplu, armonios construit, bronzat si rezistent la stres?

Linia de jos Dieta ketogenă cu conținut ridicat de grăsimi, cu un conținut ridicat de grăsimi, poate oferi diverse beneficii pentru sănătate, inclusiv energie crescută, pierderea în greutate, funcția mentală îmbunătățită și controlul zahărului din sânge 1.

Scopul acestei diete este realizarea cetozei, o stare în care corpul și creierul tău ard grăsime ca principală sursă de energie 1. Acest articol explorează adaptarea grăsimilor, cum diferă de cetoză, semnele și simptomele sale și dacă este sănătos. Dieta keto se bazează pe principiul potrivit căruia corpul tău poate arde grăsimi în loc de carbohidrați glucoză pentru energie.

După câteva zile, o dietă foarte scăzută în carbohidrați și bogată în grăsimi îți pune corpul în cetoză, stare în care descompune acizii grași pentru a forma corpuri cetonice pentru energie 1. Rețineți că acest efect are nevoie de mai multe cercetări.

Program HIIT timp de 8 săptămâni pentru a arde grăsimea în mod eficient

Atingerea unei stări adaptate la grăsime Pentru a intra în cetoză, în mod normal, nu mâncați mai mult de 50 - și cât mai puține 20 - grame de carbohidrați pe zi timp de câteva zile.

Cetoza poate apărea și în perioadele de înfometare, sarcină, pruncie sau post 2, 3, 4.

Antrenamentul HIIT este cheia! Există vreun motiv pentru care să nu vă placă antrenamentul HIIT? Grăsimile se dizolvă cu o viteză amețitoarecu ajutorul acestui program dovedit științific.

Adaptarea grăsimilor poate începe oricând între 4 și 12 săptămâni de la intrarea în cetoză, în funcție de individ și de cât de strict aderi la dieta keto. În special, sportivii de anduranță se pot adapta și mai devreme 5, 6, 7, 8, 9. Se consideră că adaptarea la grăsime este o tranziție metabolică pe termen lung la arderea grăsimilor în loc adaptare la pierderea de grăsime carbohidrați.

Majoritatea persoanelor care urmează diete care nu sunt ceto pot fi considerate adaptate la carbohidrați, deși corpurile lor folosesc un amestec de carbohidrați și grăsimi. Dieta ketogenă modifică acest echilibru pentru a favoriza arderea grăsimilor.

Care este cea mai buna metoda de a te defini?

Adaptarea grăsimilor a fost observată la sportivii de anduranță care urmează dieta keto până la 2 săptămâni, apoi restabilesc imediat aportul de carbohidrați înaintea unei competiții 5, 6.

Cu toate acestea, adaptarea grăsimilor la non-sportivi nu a fost încă studiată.

  • Arzătoare de grăsime sigure
  • Scădere în greutate pankaj naram

Adaptarea grăsimilor este o adaptare metabolică pe adaptare la pierderea de grăsime lung la cetoză, o stare în care organismul tău metabolizează mai eficient grăsimea ca principală sursă de energie. Cum diferă de cetoză Pe măsură ce intrați în cetoză, corpul dvs.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

La început, acest proces este adesea ineficient. Când te afli încă în stadiile inițiale ale dietei ceto, o creștere pierde în greutate tranzacționarea a carbohidratului te poate arunca cu ușurință din cetoză, deoarece organismul preferă arderea glucidelor 1, 3. În comparație, adaptarea grăsimilor este o stare de cetoză pe termen mai lung, în care îți deduci constant cea mai mare parte din energie din grăsimi, având în vedere schimbările din alimentație.

Ce este adaptarea la grăsime?

Se crede că această stare este mai stabilă, deoarece corpul tău a tranziționat la utilizarea grăsimii ca sursă principală de energie. Cu toate acestea, acest efect este limitat în mare parte la dovezi anecdotice și nu a fost studiat ușor la om.

pierdere în greutate hmc

Prin urmare, adaptarea grăsimilor ca stare metabolică eficientă și stabilă nu este susținută în prezent de dovezi științifice.

Teoretic, odată ce ajungeți la o stare adaptată la grăsimi, puteți introduce carbohidrați în alimentația dvs. Cu toate acestea, cea mai mare parte a acestui efect este limitată la speculații sau rapoarte anecdotice.

Persoanele care ar putea dori să întrerupă dieta keto pentru perioade scurte includ sportivii de anduranță care ar putea avea nevoie de combustibil rapid pe care îl furnizează carbohidrații sau cei care doresc pur și simplu o pauză scurtă pentru a găzdui evenimente precum sărbătorile.

CUM SĂ MĂNÂNCI DIN TOATE! PLAN DE DEFINIRE

Adaptarea grăsimilor poate fi deosebit de atrăgătoare pentru acești indivizi, deoarece puteți culege beneficiile keto la scurt timp după trecerea înapoi la dietă.

Cu toate acestea, în timp ce ciclismul keto poate oferi flexibilitate, beneficiile sale pentru performanța atletică sunt contestate. Unele rapoarte consideră că aceasta afectează capacitatea corpului de a metaboliza carbohidrații pe termen scurt Astfel, este nevoie de mai multe cercetări cu privire la efectele pe termen scurt și lung ale sănătății acestui model alimentar. Este considerat mai stabil și mai eficient decât starea inițială de cetoză pe care o introduceți la adoptarea dietei ceto.

Debutul adaptării grăsimilor nu este bine descris în literatura științifică, deși există unele dovezi în acest sens la sportivii de anduranță 5, 6. În timp ce câteva studii au arătat aceste efecte, acestea sunt limitate la o durată de luni. Astfel, sunt necesare studii cuprinzătoare, pe termen lung, privind adaptarea grăsimilor 7, 8, 9.

sfaturi pentru pierderea în greutate pentru copii

Scăderea poftelor și a foamei Pasionații de Keto susțin că scăderea poftei de mâncare și poftele sunt unul dintre semnele adaptării grăsimilor. În timp ce efectele de reducere a foamei a cetozei sunt bine documentate, durata acestei stări variază de la studiu la studiu. Ca atare, nu există dovezi științifice suficiente pentru a susține ideea că adaptarea la grăsime reduce definitiv poftele 11, Un studiu citat în mod frecvent de pasionații de ceto implică 20 de adulți de vârstă mijlocie cu obezitate, care au fost plasați pe o dietă controlată, în fază, timp de 4 luni.

Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor

Merită menționat că cetoza din studiu a rezultat din ceto combinată cu o dietă foarte scăzută în calorii 13, Această fază inițială de ceto, care a permis doar de calorii pe zi, a continuat până când fiecare participant a pierdut o cantitate țintă de greutate. Cetoza maximă a durat 60—90 de zile, după care participanții au fost puși în diete care au încorporat raporturi echilibrate de macronutrienți 13, Poftele alimentare au scăzut semnificativ pe parcursul studiului.

Cu atât mai mult, în faza cetogenică de 60—90 zile, participanții nu au raportat simptomele tipice de restricție severă de calorii, care includ tristețea, starea de spirit proastă și foamea crescută 13, Motivul pentru aceasta nu este cunoscut, dar cercetătorii cred că ar putea fi legat de cetoză. Aceste constatări sunt convingătoare și garantează studiul suplimentar la grupuri mai mari de oameni Cu toate acestea, trebuie să țineți cont de faptul că restricțiile calorii extreme vă pot dăuna sănătății.

Câtă grăsime va arde post, depozitele de grasime nu sunt fixe

Focalizare crescută Dieta ketogenă a fost inițial concepută pentru a trata copiii cu epilepsie rezistentă la medicamente. Interesant este că copiii au o capacitate mai mare de a utiliza eficient corpurile cetonice pentru energie decât adulții S-a demonstrat că corpurile cetonice, în special o moleculă numită beta-hidroxibutirat BHB vă protejează creierul.

Ţi-am modificat greutăţile şi numărul de repetări, iar acum şi aportul de carbohidraţi e pe cale să fie schimbat şi întors pe toate părţile. Dacă îţi laşi corpul să se obişnuiască cu aceleaşi cantităţi de fulgi de ovăz şi legume în fiecare zi, se va adapta la acest regim uşor de prevăzut şi va înceta să se mai schimbe. Când ai de dat jos grăsime şi pacheţele de abdominali de descoperit, ai nevoie tocmai de schimbare. De aceea, trebuie să-ţi modifici aportul nutritiv cu ajutorul următorului plan pe 4 săptămâni, în acelaşi fel cum îţi modifici şi antrenamentul.

Deși nu sunt în întregime clare, efectele BHB asupra creierului ar putea ajuta la explicarea concentrării sporite pe care o raportează ketogenicii pe termen lung La fel, este nevoie de mai multe cercetări în acest sens și relația acestuia cu adaptarea grăsimilor. Somn îmbunătățit Unii oameni susțin, de asemenea, că adaptarea la grăsime îți îmbunătățește somnul. Cu toate acestea, studiile sugerează că aceste efecte sunt limitate la populații specifice, cum ar fi copiii și adolescenții cu obezitate morbidă sau la cei cu tulburări de somn 16, 17, 18, Un studiu efectuat la 14 bărbați sănătoși a descoperit că cei care au luat o dietă ketogenă au avut un somn crescut mai profund, dar au adaptare la pierderea de grăsime mișcarea rapidă a somnului REM.

Somnul REM este important, deoarece activează regiunile cerebrale asociate învățării Ca atare, este posibil ca somnul global să nu se fi îmbunătățit. Un studiu diferit la 20 de adulți nu a găsit o corelație semnificativă între cetoză și o calitate sau o durată de somn îmbunătățite 13, Astfel, sunt necesare cercetări suplimentare. De asemenea, este de remarcat faptul că adaptarea la grăsimi nu este bine definită în literatura științifică.

pierdere în greutate durbanville

Prin urmare, sunt necesare mai multe studii. Este adecvată adaptarea grăsimilor? Din cauza lipsei unei cercetări cuprinzătoare, implicațiile pe termen lung ale sănătății dietei keto nu sunt bine înțelese.

Un studiu de 12 luni efectuat la de persoane din Italia a găsit unele beneficii, dar adaptarea grăsimilor nu a fost descrisă.

  • Cum poți slăbi în timp ce stai
  • Flashcarduri pentru pierderea în greutate

Mai mult, participanții nu au înregistrat modificări semnificative în greutate sau în greutate Mai mult decât atât, un studiu realizat la peste Cu toate acestea, cei care au dezvoltat afecțiunea au raportat un aport de carbohidrați mult mai mare decât ceea ce permite ceto-ul Pe de altă parte, un studiu de 24 de săptămâni la 83 de persoane cu obezitate a relevat faptul că dieta keto a îmbunătățit nivelul colesterolului În general, este necesară o cercetare mai cuprinzătoare pe termen lung.

Precauții și reacții adverse Dieta keto poate fi dificil de întreținut.